Tussentijds bloedverlies (geen pilgebruik)

Bereken hier je BMI

De Body Mass Index (BMI) geeft uw gezondheidsrisico weer o.b.v. uw lichaamsgewicht en lengte. Vul het in en ontvang direct per mail de uitslag met het bijbehorende gezondheidsadvies

cm
KG

Beste,

Ik heb een vraag. 2 weken na mijn vorige menstruatie heb ik tussentijds bloed verloren. Het was minder dan een normale menstruatie en ik had in principe steeds aan een inlegkruisje wel genoeg. Het was vooral slijm met oud bloed (echt van die bruinige afscheiding). Dit heeft een paar dagen aangehouden (plusmin 5 dgn). Ik menstrueer al jaren en heb dit echt nog helemaal nooit gehad. Nu ben ik ook al ruim een maand overtijd.

Ik heb ook steeds last van (meestal) rechterlies en lage rug met uitstraling naar mijn been (tot aan de knie of soms zelfs lager) en heel af en toe het gevoel dat mijn menstruatie echt doorkomt, maar dat gebeurt dan uiteindelijk toch niet. 2 weken geleden heb ik een zwstest gedaan en deze was negatief.

Heeft iemand een idee wat dit kan zijn? Ik hoop dat iemand dit misschien herkent en haar verhaal wil delen!

Reactie
Reageer op: Tussentijds bloedverlies (geen pilgebruik)
Selecteer afbeelding
Maximale afbeelding grote is 512kb, toegestande bestandtypes: *.jpg, *.jpeg, .jpe,.gif
Blijf op de hoogte met onze wekelijkse nieuwsbrief