- Anoniem10 juli 2018 om 21:31
Mijn vriendin slikt netjes de pil zegt ze, en nu heeft ze haar stopweek. Gister was ze ongesteld geworden en vandaag gaf ze aan dat het weinig tot niets is. Kan dit? Ze zegt zelf dat het door de pil komt en dat dit heel normaal is dat het soms wat meer is dan de andere keer, en er eventueel een dag tussen kan zitten waarbij er weinig bloed is.
Graag hoor ik van u
3 reactiesReagerenAnoniem10 juli 2018 om 21:38We gebruiken naast de pil ook de condoom omdat ik erg angstig ben. Wel is het wel eens voorgekomen dat ik na het klaarkomen verder ging met handwerk bij haar, echter heb ik wel altijd mijn handen afgeveegd daarvoor. Ook is het de afgelopen maand één keer voorgekomen dat ik na het afdoen van mijn condoom mijn penis afgeveegd aan een handdoek, deze heeft zij vervolgens ook gebruikt om haar zone af te drogen. Dit zijn de momenten waardoor ik bang ben haar toch zwanger te hebben gemaakt, echter slikt ze dus ook gewoon de pil
ReagerenJohn (moderator)
11 juli 2018 om 01:05Ze slikt toch de pil? Die is er toch echt voor om niet zwanger te raken
ReagerenCatootje11 juli 2018 om 08:29De pil onderdrukt je eisprong dus je krijgt geen echte menstruatie en de bloeding kan dus anders zijn.
Reageren