- Doorbraak bloeding of niet ?!?! Help ik weet het niet meer29 juni 2018 om 20:49
Hallo,
Ik heb deze maand de pil doorgeslikt . Ik slik al bijna 3 jaar de pil .3-4 Nadat ik heb had doorgeslikt kreeg ik opeens bloedingen alsof ik ongesteld was wat ik nogal raar vond . Zeker weten 2 -3 weken voor het doorslikken ook geen seks gehad .ik heb wel gelezen dat bloedingen een in esteling van een eicel kunnen betekenen maar dit is eigenlijks onmogelijk . Weet iemand wat dit is of betekent moet ik mij zorgen maken ? Het is nu ongeveer 3 weken verder en heb de pil gewoon door de bloeding heen geslikt5 reactiesReagerenCorrectie29 juni 2018 om 20:503-4 dagen na dat ik had doorgeslikt *
ReagerenJohn (moderator)
30 juni 2018 om 00:56Je had de bijsluiter eens moeten lezen..
Reageren
Je had een doorbraakbloeding door het doorslikken van de pil. En dan had je eigenlijk meteen een stopweek moeten inlassen.Lisa30 juni 2018 om 17:00ik heb wel doorgeslikt , Maar was ik nu nog wel beschermd tegen zwangerschap ?
ReagerenJohn (moderator)
30 juni 2018 om 17:25Je was wel gewoon beschermd
ReagerenCatootje30 juni 2018 om 19:06Gebruik van de pil werkt ontregelend op je eigen hormoonhuishouding en onttrekt allerlei vitaminen en mineralen aan je lichaam. Op de kortere of langere termijn kan dit klachten geven. Heeft niks te maken met een innestelingsbloeding.
Reageren