- Annoniem28 april 2018 om 01:13
Ik heb een onregelmatige cyclus. Nu heb ik sinds woensdag een stekende zeurende pijn die met vlagen op komt zetten aan de recherkant van mijn baarmoeder buik streek. De steken duren ongeveer 10 min trekken dan weg en naar een paar minuten komen ze weer. Merk dat het nu erger is als woensdag zou dit de ovulatie kunnen zijn??
3 reactiesReagerenJohn (moderator)
28 april 2018 om 08:29Dat is een vraag die in helaas ook niet kan beantwoorden. Hoe oud ben je? Heb je de pil gebruikt of en ander hormonaal anticonceptiemiddel?
ReagerenAnnoniem28 april 2018 om 18:25Ik heb 25 jaar en slik sinds oktober geen anticonceptie meer.
ReagerenCatootje29 april 2018 om 07:53Een onregelmatige cyclus kan te maken hebben met insulineresistentie en oestrogeendominantie. Bij oestrogeendominantie is het oestrogeen relatief te hoog ten opzichte van het progesteron. Gebruik van de pil bevordert oestrogeendominantie. Je lichaam en hormonen in balans brengen kan schelen in je klachten. Op internet genoeg te vinden over hoe je de oestrogeendominantie zelf weer kan bijsturen met de juiste voeding en aanvullende middelen.
Reageren