Zoeken Vraag het forum

Donkerrode/bruin bloedverlies nog geen 4 dagen na menstruatie

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • Rss

Hallo, ik ben 22 en zit inmiddels een kleine 2 jaar aan de anticonceptie. Waar ik in het begin iedere dag last van had en iedere week doorbraakbloedingen had. Na de pil ongeveer 8 maanden niet gebruikt te hebben en daarna weer begonnen te zijn. Ging alles ineens prima en regelmatig. Nu na mijn derde stopweek sinds ik weer bezig ben met de pil. Heb ik na 4 dagen ineens dat ik wakker wordt met heel donkerrood tot bruin bloed wat gedeeltelijk nog vers is. Het is best veel. En ik heb sinds gisteren last van de kramp in mijn onderrug die ik normaal bij mijn menstruatie krijg. Wordt ik nu weer onregelmatig of twee of drie keer per maand ongesteld?

1 reactie
    Reageren
    John (moderator)

Het zou kunnen…misschien heb je toch een andere pil nodig. Bespreek het met de huisarts

Reageren
Reageer op: Donkerrode/bruin bloedverlies nog geen 4 dagen na menstruatie
Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Community

Gerelateerde topics

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

1 min leestijd

Wat vind jij van online een huisarts spreken?

4 min leestijd

Een soa zonder klachten: hoe herken je iets wat je niet voelt?

4 min leestijd

Soa zonder seks: kan je een soa oplopen zonder seksueel contact?

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.