- Anoniem16 maart 2018 om 23:38
Hallo allemaal . Ik ben een jongen mar ik probeer mijn vriendin te helpen, ik en mijn vriendin hebben een kinderwens . M’n vriendin is gestopt met de pil op 2 december . Vanaf die tijd onregelmatig ongestoord geworden dan 3 dagen later dan 2 naar nu is ze al bijna 1 week ivertijd zou ze zwanger zijn of hoort het gwn e bij want zij vind het ook niet meer leuk elke keer dat onregelmatige cyclus .
2 reactiesReagerenJohn (moderator)
16 maart 2018 om 23:46Dat kan toch een gevolg zijn van het stoppen met de pil. De eerste maanden kunnen de menstruaties onregelmatig zijn. Of ze zwanger is zal ze met een zwangerschapstest moeten controleren.
ReagerenCatoootje17 maart 2018 om 09:35Gebruik van de pil bevordert oestrogeendominantie. Dan is het oestrogeen relatief te hoog ten opzichte van het progesteron. Dit kan klachten geven, waaronder een onregelmatige cyclus. Ook berooft de pil je lichaam van diverse vitaminen en mineralen die juist belangrijk zijn voor je hormonen.
Zaak dus om goed voor haar lichaam te zorgen met wat extra stofjes en de oestrogeendominantie aan te pakken. Op internet genoeg te vinden over hoe je oestrogeendominantie zelf kan aanpakken met de juiste voeding, xeno-oestrogenen vermijden en gebruik van aanvullende middelen.
Reageren