- Anoniem18 februari 2018 om 01:25
Hallo allemaal
Ik hoop dat jullie mij kunnen helpen..
Ik ben nu 2 dagen ongesteld, heb enorm veel last van buikkrampen. En vanmorgen toen ik mijn tampon eruit haalde kwam er een groot stuk, het lijkt op een stuk vlees, met slijm en bloed uit.
Ik gebruik de nuva ring als anticonseptie.
Weten jullie wat dit kan zijn??
4 reactiesReagerenJohn (moderator)
18 februari 2018 om 09:06dat zal een stukje baarmoederslijmvlies zijn dat loskomt tijdens de menstruatie
Reageren16:)22 december 2020 om 17:03Hi ik heb dut dus vandaag ook gehad en schrok me kapot, het ook echt een groot stuk van ongv 2 cm met een soort opening en nergens bloed aan t suk behalve bij dat randje van die “opening” het kan ook zijn dat dit stuk gevouwen was maar wat is het?! Maak me zorgen ik heb een foto maar dit is beetje smerig ?
ReagerenCatootje22 december 2020 om 18:29Bloedstolsels kunnen te maken hebben met een tekort aan progesteron ofwel oestrogeendominantie. Oestrogeendominantie bij veel vrouwen vaak verergerd door pilgebruik. Veel over te vinden op internet. Onder andere natuurlijke progesteroncreme kan helpen maar ook belangrijk dat je zorgt voor evenwichtig voedingspatroon en bepaalde voedingssupplementen.
Reageren16:)23 december 2020 om 00:21Je het was dus maar een mini beedje blied maar echt een stukje ja idk vlees? Was gwn huiskleurig geen slijm niks eraan
Reageren