- M.T5 januari 2018 om 12:09
Hoi ik ben M. En ben 20 jaar, heb een dochter van 14 maanden maar sinds 2 maanden is mijn menstruatie echt een ghaos in november was ik 2 weken overtijd en daarna is mijn menstruatie wel weer op gang gekomen en nu ben ik langer dan 2 week over tijd en mijn menstruatie komt maar niet, zwangerschaps testen geven aan dat ik niet zwanger ben en stress heb ik niet. Ook heb ik sinds een paar dagen pijn in de onderbuik en een zurig en misselijk gevoel bij de maag en dat begint na het avond eten gewoon pijn te doen. Nu mijn vraag wat te doen met dit?
2 reactiesReagerenJohn (moderator)
5 januari 2018 om 12:10Het is moeilijk om daar zo zonder enig onderzoek iets over te zeggen. Ga met de klachten naar de huisarts.
ReagerenCatootje7 januari 2018 om 09:50denk bij een onregelmatige menstruatie aan zaken als oestrogeendominantie en insulineresistentie. Als je ooit de pil hebt gebruikt kunnen je hormonen voor langere tijd ontregeld zijn, omdat die de oestrogeendominantie bevordert en je lichaam berooft van allerlei vitaminen en mineralen. Sowieso zijn voor je hormonen allerlei vitaminen, mineralen, vetzuren en aminozuren belangrijk dus goed voor je lichaam zorgen.
Reageren