- Meisje8 mei 2017 om 22:22
Ik had al 2 weken geleden ongesteld moeten worden en ik voel het ook nog steeds niet opkomen. Ik ben maagd, dus je zou denken dat ik niet zwanger zou kunnen zijn of kan je op een andere manier ook zwanger worden? Ik maak me erg zorgen. Ik ben ook niet aangekomen of afgevallen. Ik heb ook niet echt stres. Mijn slaapritme is de afgelopen 2 weken wel heel anders dan normaal. Zou het daardoor kunnen? Ik maak me erg zorgen.
Groetjes een wanhopig meisje.2 reactiesReagerenDenise8 mei 2017 om 22:43Hoelang ben je al ongesteld ?
In mijn eerste jaar dat ik ongesteld was had ik ook vaak dat mijn ongesteldheid een maand niet op kwam dagen en de andere maand dan weer wel.
Je kan in ieder geval niet zwanger zijn als je nog maagd bent , tenzij er toch op een of andere manier sperma in je vagina is gekomen. Dan bestaat er een kans dat dat misschien wel zo kan zijn. Maar maak je daar maar geen zorgen om.Als je het toch niet vertrouwd , omdat je niet ongesteld bent geworden kun je altijd naar de huisarts gaan.
ReagerenCatootje9 mei 2017 om 00:28Als je nog niet zo lang menstrueert kan dat gebeuren. Als het langere tijd onregelmatig is of uitblijft zou je kunnen denken aan bepaalde tekorten in je lichaam. Er zijn allerlei stoffen nodig voor je hormonen, vitaminen, mineralen, bepaalde vetzuren en aminozuren. Bij tekorten kunnen er problemen ontstaan met je cyclus of menstruatie. Je voeding is in elk geval belangrijk. Zo is suiker niet zo gezond, onder andere voor je hormonen.
Reageren