- Anoniem134 november 2017 om 09:35
Hallo,
Ik ben een meisje van 13 jaar en ben pas sinds kort gaan menstrueren dus alles is nog nieuw voor mij. Ik heb niet echt iemand om er mee te praten want mijn ouders zijn gescheiden en ik woon bij mijn vader en die heeft er zowiezo geen verstand van maar wat er dus eigenlijk is dat ik bloed voor dat mijn eisprong begonnen is om precies te zijn 5 dagen van te voren. Nou heb ik gehoord dat dat kan gebeuren maar vind het nog steeds best wel raar want je hoort toch eigenlijk niet te bloeden na je “menstruatie”. Het is niet echt heel veel bloed maar ook niet super weinig. Mijn maandverband moet ik zowiezo wel elke 2a 3 uur wisselen en dan zit ie ook echt helemaal vol. Heb ook last van buikpijn en misselijkheid. Kan iemand mij helpen? En ben ik de enigste die het zelfde heeft als ik? Wat moet ik doen?
3 reactiesReagerenJohn (moderator)
4 november 2017 om 09:56In het begin van de menstruatie, kunnen de bloedingen nogal onregelmatig zijn. Dat is wel vervelend maar niet zo vreemd. Als je er veel last van hebt, ga dan naar de huisarts.
ReagerenAnoniem134 november 2017 om 10:06Hai
Dank u wel voor het reageren.
Telt dit dan gewoon als mijn menstruatie? Want dat vind ik dus best wel raar want mijn laatste menstruatie was 20 Oktober.
ReagerenJohn (moderator)
4 november 2017 om 10:17Het kan inderdaad je menstruatie zijn, maar zou ook een ovulatiebloeding kunnen zijn. Maar die is doorgaans minder dan de menstruatie
Reageren