- Prive19 juni 2017 om 14:21
Hoi,
Ik ben 5 maanden geleden met de pil gestopt. Nu was mijn cyclus de maanden daarna als volgt; 29dagen, 21dagen, 35dagen, 32 dagen, 32 dagen. Nu op dag 40 en nog niet ongesteld. Wel vanaf dag 28 al krampen, vooral rechts van mn baarmoeder en voelde opgeblazen. De ene dag meer dan de andere dag. Op dag 38 getest op zwangerschap: negatief.
Kan het dat ik toch zwanger ben? Of dat ik geen eisprong heb gehad deze maand? Vorige maand ovulatietest gebruikt, deze maand niet. Vorige maand was eisprong op dag 21 en 11 dagen later ongesteld.
Kun je deze krampen hebben als je geen eisprong hebt gehad?
Normaal als ik kramp krijg word ik binnen 2 dagen ongesteld..Ik hoor het graag als iemand dit herkent of advies heeft.
3 reactiesReagerenJohn (moderator)
19 juni 2017 om 14:33Hoe oud ben je en hoe lang heb je de pil geslikt?
Je moet er rekening mee houden, dat het wel 3 -12 maanden kan duren voordat je cyclus weer helemaal hersteld is, na gebruik van de pil.
Een andere mogelijkheid zou een cyste op een eierstok kunnen zijn. dat kan de eisprong wel bemoeilijken. Je zou naar een gynaecoloog kunnen gaan om het te laten onderzoeken.
ReagerenPrive19 juni 2017 om 14:39Ik ben 27 jaar, 12 jaar de pil geslikt.
Ik ga morgen ermee naar de huisarts.
Sluit je een zwangerschap uit?
ReagerenJohn (moderator)
19 juni 2017 om 15:03Uitsluiten kan ik dat niet. Een bloedtest zou daar uitsluitsel over kunnen geven
Reageren