Zoeken Vraag het forum

Help!

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • Lise

Hallo,
    Ik nam vandaag mijn laatste pil in, maar ik heb al sinds gisteren ( vrijdag) last van bruine uitscheiding, deze morgen leek dit ook behoorlijk veel en zat er ook wat hlederder bloed bij waardoor ik dacht dat ik gewoon mijn menstruatie had ( wat ook wel raar zou zijn). Maar nu merkte ik net dat deze bloedingen voorbij zijn en als ik hier iets over google kom ik direct op innestellingsbloedingen uit, kan iemand me helpen?

2 reacties
    Reageren
    John (moderator)

Als je de pil goed hebt genomen en er geen hebt vergeten, is er geen reden om aan een innestelingsbloeding te denken.

Reageren
    toink

Heb je niet misschien je pil wat vaker achter elkaar doorgeslikt? Ik.deed dit altijd wel en gad na 3 maanden dan altijd doorbraak bloedingen.. 2 maanden kon ik dus door slikken en die derde niet, dan kwam de ongesteldheid gewoon al door de pil geen zeg maar

Reageren
Reageer op: Help!
Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Community

Gerelateerde topics

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

Haartransplantatie bij stress en haaruitval
5 min leestijd

Stress en haaruitval: hoe zit dat precies?

3 min leestijd

Symptomen van zwangerschap: dit zijn de eerste signalen

4 min leestijd

Baarmoederontsteking: hoe krijg je het en welke symptomen zijn er?

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.