- Anoniem31 juli 2016 om 10:00
Goedemiddag allemaal!
Ik heb de MAP genomen na de seks daarna heb ik nog paar keer veilige seks gehad maar met condoom ik slik de pil niet.Na het inemen van de map heb ik een bloeding gehad maar nu wacht ik op mijn menstruatie die nu al 10 dagen te laat is.. Wilt dat zeggen dat ik zwanger ben? Of was die bloeding mijn menstruatie die dan 2 weken te vroeg is gekomen? Ik ben zo in de war want ik heb gevoelige borsten en krampen en nog symptomen die meer duiden op menstruatie klachten maar dan ben ik weer duizelig wat me laat denken dat ik zwanger ben.. Ik ben pas 17 ik ben echt gestresst kan iemand helpen?
2 reactiesReagerenJohn (moderator)
31 juli 2016 om 10:34Omdat je na de MAP een bloeding hebt gehad, kan de menstruatie later komen of zelfs uitblijven. Dat is een normaal verschijnsel. Gewoon even rustig afwachten.
Reageren
Je kunt natuurlijk een zwangerschapstest doen als zekerheid wilt.Anoniem31 juli 2016 om 11:26Hey tandor bedankt voor je hulp!
Reageren
Ben nu al wat rustiger alleen mijn tepels zijn nu wat groter geworden en mijn borsten ronder dus ik ga zeker die test eens halen.