Zoeken Vraag het forum

Klein beetje bloedverlies

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • X

Hallo, ik had een vraagje. Morgen slik ik mijn laatste pil dus zou ik volgende week ongesteld moeten worden, maar nu heb ik al heel klein beetje bloed wat in mn vagina zit.
    Kan dit kwaad?

8 reacties
    Reageren
    John (moderator)

Dat kan in principe geen kwaad.

Reageren
    X

Ik ben wel een keer de pil vergeten maar heb alleen beschermde seks gehad. Het kan geen doorbraakbloeding zijn?

Reageren
    John (moderator)

Dat zou zeker kunnen, maar dat is verder geen probleem omdat je morgen toch de laatste pil slikt

Reageren
    X

Ik kan toch niet zwanger zijn?

Reageren
    X

Ik was na mn stopweek een dag te laat begonnen met de pil. Deze heb ik niet binnen 12 uur geslikt, maar ik heb alleen beschermde seks gehad. Ik wist dat de eerste 7 dagen de pil niet betrouwbaar was en hier rekening mee gehouden. Nu zou ik morgen mn laatste pil slikken en dan dus stopweek hebben, maar heb nu al licht bloedverlies. Dit zou dus een doorbraakbloeding kunnen zijn, maar zwangerschap is toch uitgesloten?

Reageren
    John (moderator)

Of je zwanger zou kunnen zijn, zou je zelf het beste moeten weten. Ik weet niet wat jij allemaal “uitspookt”    😉

Als je de pil goed gebruikt en er geen vergeet, is er geen reden om te denken dat je zwanger zou kunnen zijn.

Reageren
    X

ik heb alleen maar beschermde seks gehad dus ik zou niet weten hoe ik zwanger zou kunnen raken, maar ik vraag me gewoon af hoe het komt dat ik bloedverlies heb. Tis meer met plassen een beetje en als je laat maar zeggen met je vinger in je vagina gaat ? Tis niet zo dat ik echt bloed zoals bij menstruatie..

Reageren
    John (moderator)

Dan weet je dus ook dat je niet zwanger kunt zijn. Dat hoef je je dan ook niet af te vragen. Het kan een doorbraakbloeding zijn zoals je zelf al schreef. Dat is niet bijzonder bij pilgebruik.

Reageren
Reageer op: Klein beetje bloedverlies
Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Community

Gerelateerde topics

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

3 min leestijd

Anticonceptie en hormonen: welke past bij jou?

4 min leestijd

Hoe groot is de kans op een zwangerschap?

4 min leestijd

Seks tijdens de zwangerschap: wat verandert er?

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.