- X4 mei 2017 om 17:46
Hallo, ik had een vraagje. Morgen slik ik mijn laatste pil dus zou ik volgende week ongesteld moeten worden, maar nu heb ik al heel klein beetje bloed wat in mn vagina zit.
Kan dit kwaad?8 reactiesReagerenJohn (moderator)
4 mei 2017 om 17:59Dat kan in principe geen kwaad.
ReagerenX4 mei 2017 om 18:37Ik ben wel een keer de pil vergeten maar heb alleen beschermde seks gehad. Het kan geen doorbraakbloeding zijn?
ReagerenJohn (moderator)
4 mei 2017 om 19:19Dat zou zeker kunnen, maar dat is verder geen probleem omdat je morgen toch de laatste pil slikt
ReagerenX4 mei 2017 om 19:35Ik kan toch niet zwanger zijn?
ReagerenX4 mei 2017 om 20:12Ik was na mn stopweek een dag te laat begonnen met de pil. Deze heb ik niet binnen 12 uur geslikt, maar ik heb alleen beschermde seks gehad. Ik wist dat de eerste 7 dagen de pil niet betrouwbaar was en hier rekening mee gehouden. Nu zou ik morgen mn laatste pil slikken en dan dus stopweek hebben, maar heb nu al licht bloedverlies. Dit zou dus een doorbraakbloeding kunnen zijn, maar zwangerschap is toch uitgesloten?
ReagerenJohn (moderator)
4 mei 2017 om 20:24Of je zwanger zou kunnen zijn, zou je zelf het beste moeten weten. Ik weet niet wat jij allemaal “uitspookt”   😉
Als je de pil goed gebruikt en er geen vergeet, is er geen reden om te denken dat je zwanger zou kunnen zijn.
ReagerenX4 mei 2017 om 20:36ik heb alleen maar beschermde seks gehad dus ik zou niet weten hoe ik zwanger zou kunnen raken, maar ik vraag me gewoon af hoe het komt dat ik bloedverlies heb. Tis meer met plassen een beetje en als je laat maar zeggen met je vinger in je vagina gaat ? Tis niet zo dat ik echt bloed zoals bij menstruatie..
ReagerenJohn (moderator)
4 mei 2017 om 20:47Dan weet je dus ook dat je niet zwanger kunt zijn. Dat hoef je je dan ook niet af te vragen. Het kan een doorbraakbloeding zijn zoals je zelf al schreef. Dat is niet bijzonder bij pilgebruik.
Reageren