- Van de Goorbergh30 april 2017 om 18:53
Hallo, ik ben al sinds september gestopt met de pil en al tijdje bezig om zwanger te worden maar nu sinds een 2 dagen licht roze bloed verlies heel even en dan niks en de volgende dag precies het zelfde en sinds vandaag bruine afscheiding. Ik heb geen test gedaan omdat ik geen teleurstelling wil. Mijn man wil dat ik een zwangerschaps test doe maar ik wil geen teleurstelling. Wat denken jullie? Ik denk een misschien maar ik wil jullie ervaring weten.
Groetjes4 reactiesReagerenJohn (moderator)
30 april 2017 om 19:00Moeilijk om daar zo antwoord op te geven. Ik zou toch maar een zwangerschapstest doen. Als je menstruatie niet doorzet, ontkom ja daar toch niet aan.
ReagerenCatootje2 mei 2017 om 07:30Roze en bruin bloed kan wijzen op een tekort aan progesteron. Die situatie wordt ook wel oestrogeendominantie genoemd omdat het oestrogeen dan te hoog is ten opzichte van het progesteron. Pilgebruik versterkt die oestrogeendominantie, naast dat het zorgt voor tekorten in je lichaam, zoals zink en vitamine B. Het is wel bij te sturen met goede voeding, bepaalde supplementen en aanvullende middelen. Je kan googlen op oestrogeendominantie voor meer info.
ReagerenBheng23 januari 2018 om 18:12Ik ben 7 dagen overtijd en had de juiste zwangerschapssymptonen en ben nu toch gaan bloeden.
Reageren
Ik heb altijd een regelmatige cyclus, dus denk ik dat ik zwanger ben. Maar van het bloeden nu ben ik ongerust.
Heeft iemand dezelfde ervaring en wat kan dit betekenenJohn (moderator)
23 januari 2018 om 18:17Met 7 dagen overtijd, kun je eigenlijk geen zwangerschapssymptomen hebben. Ik denk dat toch eerder dat je menstruatie later is. Je kunt natuurlijk een test doen
Reageren