- Meisje 2317 april 2017 om 13:36
Mijn menstruatie is een maand en 5dagen ofzo te laat en ik zag 3dagen geleden bloed ik dacht dat ik terug mijn regels had maar het was super veel bloed met bloedstolsels en ik had buikpijn en darmkramp enz en gisteren was het opeens weg het duurde maar 3dagen en had ik diarree en ik kon nog beetje bloed zien en vandaag had ik weer diarree maar het voelde alsof mijn buik leeg was maar daarna kreeg ik weer diarree mijn lief was Ne keer super dicht bij mijn vagina en dat was zonder condoom maar meestal gebruiken we condoom als hij weet dat we misschien sex gaan hebben maar normaal kwam hij niet klaar en zijn lul kon niet erin dus hij stopte en ik had behoorlijk veel pijn en ik ben nog steeds maagd dus kan het dat het Innestelingsbloeding is of is het een miskraam ?
3 reactiesReagerenJohn (moderator)
17 april 2017 om 13:53Wat dacht je van je menstruatie die te laat was en nu dan toch is gekomen?
ReagerenMeisje237 mei 2017 om 14:06Mijn menstruatie duurde toch 5 dagen maar in het begin had ik veel bloed en bloedstolsels daarna heel weinig bloed het kleur was rood naar lichtbruin
ReagerenCatootje7 mei 2017 om 17:14Bloedstolsels kunnen wijzen op een tekort aan progesteron. deze situatie wordt ook wel oestrogeendominantie genoemd, omdat het oestrogeen dan te hoog is ten opzichte van het progesteron. Is bij te sturen met de juiste voeding en aanvullende middelen.
Reageren