- Iris14 maart 2017 om 17:58
Hey! Ik ben een meisje van 17 jaar en ik ben al sinds november, dus 4 maanden, niet meer ongesteld geweest. Ik ben sinds ik gestopt ben met de pil nog 2x ongesteld geweest, maar daarna dus niet meer. Ik ben daarnaast ook sinds een paar dagen vage klachten, zoals een raar, hol en krampachtig gevoel in mijn buik, alsof er dingen aan het draaien zijn, met ook pijn. Ook heb ik al een tijdje last van hartkloppingen en pijn op de borst, zowel aan de linkerkant als de rechterkant, maar dit komt in vlagen. Sinds twee dagen heb ik deze klachten vrijwel aanhoudend. Daarnaast heb ik ook een rare smaak in mijn mond en hoofdpijn. Ook heb ik last van mijn borsten. Het lijkt of de pijn in de borst zelf zit en het is hetzelfde soort drukkende pijn die ik in de rest van mijn borstkas ook voel. Daarnaast is mijn buik ook best wel opgezwollen, maar niet zoveel dat het zulke extreme striae kan veroorzaken, die er dus wel is. Mijn hele buik zit er vol mee. Ik heb gelezen dat dit klachten kunnen zijn van eierstokkanker of een ander probleem in die regio. Een zwangerschap is uitgesloten.
Kan iemand mij hier meer over vertellen of heeft iemand het zelf meegemaakt?
2 reactiesReagerenJohn (moderator)
14 maart 2017 om 18:12Ik denk dat je er goed aan doet om met de klachten naar de huisarts te gaan.
Reagerenmartine19 maart 2017 om 09:06Laat het prolactinegehalte in je bloed bepalen.
Reageren