- R.30 januari 2017 om 22:23
Beste
Ik hoop dat iemand me hierbij kan gerust stellen.
Ik heb een abces gehad en heb 2weken geleden antibiotica moeten nemen. Waardoor ik diarree kreeg en men pil dus niet werkte. Ik heb afgelope week van maandag tot en met vrijdag men mentriatie gehad en ben dus een week te vroeg met mijn pil gestopt aangezien die toch geen werking had. Deze zondag (gisteren) heb ik onveilige seks gehad. Vandaag had ik licht roos bloedverlies en niet al te veel. Nu maak ik me wel wat zorgen want ik heb ook last in men onderbuik. Ik heb voor de zekerheid na het bloedverlies de noodpil genomen. Maar nu maak ik me zorgen over het bloedverlies kan dit innestellingsbloed zijn ? Of is daar een andere reden voor ? Ik maak me echt zorgen.Alvast bedankt !
2 reactiesReagerenJohn (moderator)
30 januari 2017 om 22:41Als je gisteren seks hebt gehad kun je vandaag geen innestelingsbloeding hebben. En als het al een innestelingsbloeding geweest zou zijn , had de morning after pil totaal geen zin meer. Je moet een keer de bijsluiter goed lezen. Het bloedverlies kan nog een restbloeding zijn geweest van de menstruatie dat door de seks is losgekomen, of een contactbloeding
ReagerenR.30 januari 2017 om 22:45oke dankuwel is een gerust stelling ! Ik hoop dat het dan maar een nabloeding is heb voor alle zekerheid die pil genomen omdat ik niet weet wat dat bloed voorstelde.
Reageren