Zoeken Vraag het forum

Al een maand lichtjes bloeden

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • A

Hoi.
    Ik was op kerstdag begonnen met mijn stopweek. En de eerste donderdag van de maand had ik gemeenschap en ik ben toen die zaterdag en zondag de pil vergeten. Toen werd ik die maandag weer ongesteld, alleen ik heb wel meteen elke dag weer de pil genomen. Toen was ik dus een week weer hevtig ongesteld en ik bloed nu nog steeds heel lichtjes. Ik heb inmiddels gemeenschap gehad met condoom omdat ik niet wist of ik zwanger kon worden of niet. Wat is er aan de hand en wanneer gaat dit over? Wanneer kan ik weer normaal seks hebben?

4 reacties
    Reageren
    A

Eerste donderdag van januarie. Dus 2 dagen na mijn stopweek.

Reageren
    John (moderator)

Je was dus de pil 2 x vergeten in de eerste week van de strip.  Dat is er een kleine kans op zwangerschap.  De bijsluiter zit niet voor niks bij de pil. Doe voor de zekerheid maar eens een zwangerschapstest.

Reageren
    A

26 dec. Tot 3 jan. Pauze. Die donderdag gemeenschap gehad en die zaterdaga vond en zondag avond de pil vergeten. Maar wat betekent dat lichtjes bloeden?

Reageren
    John (moderator)

Day was dan dus de eerste week van de strip.  Doe dus een test.

Het zou spotting kunnen zijn. Lees eens de bijsluiter

Reageren
Reageer op: Al een maand lichtjes bloeden
Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Community

Gerelateerde topics

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

Haartransplantatie bij stress en haaruitval
5 min leestijd

Stress en haaruitval: hoe zit dat precies?

3 min leestijd

Symptomen van zwangerschap: dit zijn de eerste signalen

4 min leestijd

Baarmoederontsteking: hoe krijg je het en welke symptomen zijn er?

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.