- A28 januari 2017 om 22:50
Hoi.
Ik was op kerstdag begonnen met mijn stopweek. En de eerste donderdag van de maand had ik gemeenschap en ik ben toen die zaterdag en zondag de pil vergeten. Toen werd ik die maandag weer ongesteld, alleen ik heb wel meteen elke dag weer de pil genomen. Toen was ik dus een week weer hevtig ongesteld en ik bloed nu nog steeds heel lichtjes. Ik heb inmiddels gemeenschap gehad met condoom omdat ik niet wist of ik zwanger kon worden of niet. Wat is er aan de hand en wanneer gaat dit over? Wanneer kan ik weer normaal seks hebben?4 reactiesReagerenA28 januari 2017 om 22:51Eerste donderdag van januarie. Dus 2 dagen na mijn stopweek.
ReagerenJohn (moderator)
28 januari 2017 om 22:58Je was dus de pil 2 x vergeten in de eerste week van de strip. Dat is er een kleine kans op zwangerschap. De bijsluiter zit niet voor niks bij de pil. Doe voor de zekerheid maar eens een zwangerschapstest.
ReagerenA28 januari 2017 om 23:0826 dec. Tot 3 jan. Pauze. Die donderdag gemeenschap gehad en die zaterdaga vond en zondag avond de pil vergeten. Maar wat betekent dat lichtjes bloeden?
ReagerenJohn (moderator)
28 januari 2017 om 23:29Day was dan dus de eerste week van de strip. Doe dus een test.
Het zou spotting kunnen zijn. Lees eens de bijsluiter
Reageren