Zoeken Vraag het forum

menstruatie naar morning afterpil

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • karin23

Een paar maanden geleden heb ik onveilig sex gehad dat was 2 a 3 dagen naar dat ik ongsteld ben geweest toen heb ik binnen 24 uur de morning-afterpil genomen daarna was ik een week te laat ongesteld geworden ik had toen hevige bloeding meer dan normaal dat kan ook door de stress komen omdat ik iemand ben die veel stress ken daarna heb ik 3 negatieve zwangerschaptesten en allemaal negatief maar de laatste tijd heb ik allemaal symtomen die op een zwangerschap lijken vandaag had ik hevige buikpijn gekregen wat leek dat er een menstruatie zou moeten komen maar dat was niet zo vandaag is mijn oluvatie en ik moet pas over ongeveer de 3de of 8ste van de maand weer ongesteld worden kan het toch zijn dat ik zwanger ben?

1 reactie
    Reageren
    John (moderator)

Dat is zeer onwaarschijnlijk

Reageren
Reageer op: menstruatie naar morning afterpil
Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Community

Gerelateerde topics

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

4 min leestijd

Alles over oogdruk: normaal, te hoog en te laag

4 min leestijd

Hoe vaak moet je je ogen laten meten?

5 min leestijd

Wat is een ooginfarct? Alles over symptomen, oorzaken en herstel

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.