Zoeken Vraag het forum

Bijwerking doxycycline

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • Tonb

Ik ben aan mijn schouder geopereerd, langdurig herstel en veel pijn gehad,leek wat beter te gaan na 2 maanden,maar nog niet helemaal pijn vrij,spieren en pezen doen geregeld pijn,volgens mijn chirurg komt dit wel goed.
    Deze week heb ik een virus onder de leden en heb daar doxycycline voor gehad,voor een week,ik merk en of het aan die medicijn ligt,weet ik niet,dat de pezen van de geopereerde schouder pijnelijker worden,heeft waarschijnelijk ook te maken dat de virus vocht onttrekt aan de spieren pezen.Wie kan mij daar meer over vertellen?!

3 reacties
    Reageren
    John (moderator)

Op de allereerste plaats is het wel een beetje vreemd dat je antibiotica krijgt voor een virus. Een antibioticum werkt alleen maar tegen bacteriën.
    Ik vraag me af welk virus je dan hebt gehad als dat vocht zou onttrekken aan pezen. merkwaardig…
    Ik denk eerlijk gezegd niet dat het virus of de doxycycline de oorzaak is van toenemende klachten van de schouder.

Reageren
    Tonb

Correctie is een bacteriele infectie ,ik weet dat koorts,vocht ontrekt ook van spieren,pezen en omdat ze al gevoelig zijn…

Reageren
    John (moderator)

Maar dan moet er toch echt wel sprake zijn van langdurig hoge koorts. Ik zie dat zo snel nog niet gebeuren.

Reageren
Reageer op: Bijwerking doxycycline
Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Let op: je vraag en bijlagen zijn openbaar zichtbaar. Controleer daarom of afbeeldingen geen namen, gezichten, patiëntnummers of andere herkenbare persoonsgegevens bevatten. Toch iets persoonlijks gedeeld? Meld het bij de moderators.

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Community

Gerelateerde topics

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

Naar de huisarts gaan
5 min leestijd

Naar de huisarts: wat kost een consult en wat wordt vergoed?

4 min leestijd

Lipoedeem: de vragen die mensen het vaakst stellen

Kun je staar voorkomen?
4 min leestijd

Kun je staar voorkomen?

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Let op: je vraag en bijlagen zijn openbaar zichtbaar. Controleer daarom of afbeeldingen geen namen, gezichten, patiëntnummers of andere herkenbare persoonsgegevens bevatten. Toch iets persoonlijks gedeeld? Meld het bij de moderators.

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.