- Anoniem3 februari 2015 om 18:32
Hallo,
Ik ben een meisje van 16 , ik heb 8 pillen van “exedryn” ingenomen, wat kan er gebeuren met mij?8 reactiesReagerenJohn (moderator)
3 februari 2015 om 18:47Ik denk dat je er verstandig aan doet om dit met je ouders te bespreken en contact op te nemen met de huisartsenpost. Een overdosis kan nogal wat problemen opleveren. Lees ook de bijsluiter.
Waarom heb je zoveel pillen genomen?
ReagerenAnoniem3 februari 2015 om 18:59Genoeg van het leven..
ReagerenJohn (moderator)
3 februari 2015 om 19:16Een overdosis pillen is toch de oplossing. Je problemen gaan er niet van weg.
Als je pech hebt zul je ziek van worden. Er kunnen organen beschadigd raken.
Dus het zou beter zijn als je even contact opneemt met de huisartsenpost.Je kunt ook contact opnemen met 0900 0113 of http://www.113online.nl
Reageren
Misschien kunnen ze verder helpen met je problemen.Anoniem3 februari 2015 om 19:18Kan ik er bewusteloos van geraken, heb dat al eens meegemaakt maar ik wil da mij hart stopt
ReagerenJohn (moderator)
3 februari 2015 om 19:27Ik denk niet dat je er bewusteloos van zal raken. En je hart zal er ook niet van stoppen.
Reageren
Hoe komt het dat een meid van 16 genoeg heeft van het leven?Anoniem3 februari 2015 om 19:34Niemand geeft om mij
ReagerenJohn (moderator)
3 februari 2015 om 20:07Waarom denk je dat?
Reageren
Ik weet bijna zeker dat er mensen zijn die om jou geven hoor…….misschien merk je dat niet zo direct, maar ze zullen er zeker zijnAnoniem3 februari 2015 om 20:14Hoi meisje van 16 jaar.Ik wil graag even reageren op je reactie hierboven en jou vertellen,dat er altijd wel mensen zijn die om je geven en zo,n iemand ben ik bijvoorbeeld.Ik ken je dan wel niet maar weet je,hetzelfde gevoel had ik ook toen ik 15/16 jaar was en ik ben nu al echt heel wat ouder.Ook ik heb toen geprobeerd om met medicijnen uit het leven te stappen,zelfs twee keer maar het lukte niet en ik werd beide keren opgenomen in een ziekenhuis,doodziek en beroerd.Ik heb het dan ook nooit weer gedaan,wilde dit niet nog een keer meemaken.Ik kreeg toen gesprekken met mijn huisarts,een hele fijne arts en heb hem veel verteld,over hoe ik me voelde,alleen en verlaten,niemand die om mij gaf,etc.Ik had vele gesprekken en hij heeft mij op allerlei manieren geholpen.Wil je mij misschien iets meer vertellen,waarom je denkt dat niemand van je houd?Misschien kan ik je helpen door te luisteren naar je verhaal?En misschien wil je ook wel met jouw huisarts praten.Laat iets van je horen,ja? Groetjes H.
Reageren