- Kat29 december 2021 om 21:20
Ik heb vanmiddag monuril genomen en 3u laten inwerken daarna uitgeplast. Toen ik daarnet ging plassen zat er beetje bloed bij. Is dit normaal?
En wat doe ik nu best? Zo weinig mogelijk drinken of zoveel mogelijk deinken om alles goed te spoelen?
Alvast bedankt
John (moderator)
29 december 2021 om 21:32Dat kan van de urineweginfectie zijn. Gewoon blijven drinken
ReagerenKat29 december 2021 om 21:54Ok hartelijk bedankt!
ReagerenFre12 oktober 2024 om 09:15monuril ’s avonds in genomen nadat ik de blaas heb geledigd.
Na 3 uur heb ik zoveel pijn dat ik wel moet plassen.
Plas ik nu alle medicijnen uit?
Er staat dat de monuril in de blaas de hele nacht kan inwerken.Hoe werkt dit medicijn?
ReagerenJohn (moderator)
12 oktober 2024 om 11:29Dat staat in de bijsluiter. Andere informatie heb ik ook niet. Dat zou je dan dus moeten navragen bij de apotheek. Je kunt de weekend apotheek hiervoor bellen
ReagerenGwendolyn29 augustus 2025 om 23:56Ik heb gisternacht monuril ingenomen maar nu heb ik vreselijke pijn en voel ik me echt ziek. Ik heb steeds heel veel mineraalwater gedronken en ongezoet cranberry sap en cranberry pillen.
Reageren
Zou de monuril na een hele dag nog gaan werken? Ik hoop het zo.Hubert Kong26 februari 2026 om 17:52Als ik om 6 uur eet, en monuril om 9 uur inneem, moet ik Dan met lega maag gaan slapen? Ik ben diabetes 2
Reageren