Zoeken Vraag het forum

oxycodon met bijwerkingen?

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • Anoniem

Sinds en week slik ik 2x per dag oxycodon met vertraagde afgifte. Het gaat om 10mg per x.

Sinds gister heb ik een raar probleem namelijk dat ik om het kwartier dorst krijg en daardoor vaak naar het toilet moet. Sinds vandaag in de ochtend voel ik ook steken in me nieren en ik heb nu nog steeds heel veel dorst. Vandaag al meer dan 4 liter water gedronken maar blijf na een aantal minuten nadat ik heb gedronken weer dorst krijgen. Daarnaast voel ik me en beetje grieperig oftewel alle bewegingen en aanrakingen lijken pijn te doen en daarnaast een hele droge mond ondanks al het drinken.

Wat moet ik doen?

1 reactie
    Reageren
    John (moderator)

Dat kunnen bijwerkingen zijn van de Oxycodon. Neem morgen contact op met de behandelend arts of de apotheker.

Reageren
Reageer op: oxycodon met bijwerkingen?
Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Community

Gerelateerde topics

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

Haartransplantatie bij stress en haaruitval
5 min leestijd

Stress en haaruitval: hoe zit dat precies?

3 min leestijd

Symptomen van zwangerschap: dit zijn de eerste signalen

4 min leestijd

Baarmoederontsteking: hoe krijg je het en welke symptomen zijn er?

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.