- Anoniem8 januari 2014 om 13:40
Overdosis parachethamol maandag middag ivm wortelkanaal onsteking acuut kom bij de tandarts verdoofd en begin vreselijk over te geven toch gelukkig behandeld pijn over wel nog overgegeven en erg slap goed geslapen gister dinsdagavond een parachetamol genomen ( zetpil ) 1000mg vandaag woensdag nog wel raar gevoel in onderbuik maar inmiddels weer een stuk minder eet weer wat drink goed alleen me darmen zijn wat van slag nog .mijn vraag moet ik nu nog naar de huisarts of zegt u als je
Je weer wat beter voelt hoeft dat niet meer . Was stom maar niet verwacht dat een parachetamol zoveel kon aanrichten3 reactiesReagerenAnoniem8 januari 2014 om 13:45een vraag hoelang duurt het voor je een reactie krijgt van dokter.nl
ReagerenAnoniem8 januari 2014 om 14:22Reactie krijg je zodra iemand het leest. Meestal savonds.. Maar geen zorgen.. Ik heb ook wegens kiespijn twee jaar terug mee dan jouw overdosis gehad, en dan nog meerdere medicijnen wist niet meer wat ik wel of niet had ingenomen.. Op vakantie notabene, arts daar gaf iets wat ik erbij nam, maar voor mij niet voldoende. Dus twee uur later nog eens zo n pil. De volgende ochtend dacht ik dat ik dood ging, serieus.. Kon niets meer, eenmaal thuis die dag afspraak gemaakt tandarts, week buikpijn gehad.. Maar ik leef nog
ReagerenTandor18 januari 2014 om 16:55De eerste Anoniem..
Als er verder geen andere klachten meer optreden en je het gevoel hebt dat het weer beter gaat, hoef je niet perse naar de huisarts.
Reageren