Zoeken Vraag het forum

Antidepressiva opbouwweken en speed

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • LeonaH

ik zit nu in de opbouwweken van Amitriptyline en gebruik aantal dagen per week overdag speed.
    Ami gebruik ik vooral om te slapen. en stopzetting benzo’s (4jaar slaapmedicatie voorgeschreven gehad)

Ik hoor van mijn psych dat het middel 12 uur werkt dus gebruik ik dat van 12 savonds tot 12 smiddags. dan ga ik aan de speed tot max. 6 uur savonds, want dat werkt 8 uren door. dan neem ik de ami weer in.

Vertraagt dit de opbouwweken van de AD of iets anders?
    Ik weet dat het medisch niet verantwoord is maar als ik geen speed neem overdag ben ik echt in mijn diepste depressie.

vr gr

1 reactie
    Reageren
    Tandor1

LeonaH
    Het heeft weinig zin om een discussie meerdere malen opnieuw te starten. De eerste keer was 6 september 2013.

Ik denk dat je geen antwoord op je vraag zult krijgen. Je hebt ze zelf al beantwoord.
    Het is medisch niet verantwoord. De enige die hier een zinnig antwoord op kan geven is dus je psychiater.

Reageren
Reageer op: Antidepressiva opbouwweken en speed
Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Community

Gerelateerde topics

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

4 min leestijd

Alles over oogdruk: normaal, te hoog en te laag

4 min leestijd

Hoe vaak moet je je ogen laten meten?

5 min leestijd

Wat is een ooginfarct? Alles over symptomen, oorzaken en herstel

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.