- Brenda17 april 2013 om 16:06
Zoals u misschien weet kunnen helaas niet alle medicijnen in de medicijnrol worden verwerkt en daarom krijgt u ook losse medicijnen meegeleverd.
Het is niet bekend of die los geleverde medicijnen problemen veroorzaken in het dagelijks gebruik.
Voor mijn afstudeerproject tot Farmaceutisch Consulent wil ik onderzoeken of er problemen zijn en hoe de apotheek deze kan wegnemen.
Ik verzoek u vriendelijk onderstaande website te openen en de vragenlijst in te vullen. Met uw antwoorden kan ik erachter komen of u de losgeleverde medicatie bij de medicijnrol juist inneemt en wat de oorzaak is van mogelijk onjuist gebruik. Met deze informatie kan de apotheek zoeken naar verbeteringen in de aflevering van uw medicijnen.
Natuurlijk is het invullen van de vragenlijst anoniem en geheel vrijblijvend. Alvast bedankt!!
Website vragenlijst: http://www.thesistools.com/web/?id=330212
1 reactieReagerenAnoniem23 oktober 2013 om 14:30Hallo,
Ik onderzoek voor mijn afstudeerproject het paracetamol gebruik onder de baxter patiënten. Heeft u daar ook informatie over verkregen? Ik zou daar graag iets meer over te weten willen komen, zou u mij de eventuele informatie toe kunnen sturen. Mijn emailadres is [email protected] Alvast bedankt!
MVG. Alie de Vries
Reageren