Zoeken Vraag het forum

Medicijnen in huis halen?

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • Bonbon

Beste lezer,

Ik zou graag willen weten of een overdosis van 18 x 25 mg Promethazine + 16 x 2 mg Risperdal eventueel aan te vullen met paracetamol, voldoende is om mijn doodswens te vervullen. Heeft iemand enig idee? Alvast bedankt.

Bonbon

3 reacties
    Reageren
    Roderick

Ik zou u willen verwijzen naar de huisarts met deze vraag. Suicide kan een oplossing zijn omdat u geen andere uitweg meer ziet. Maar het lijkt mij dus veel verstandiger met een gekwalificeerde deskundige te spreken, dan dit verzoek zomaar op een forum te plaatsen.
    Waarom wilt u zelfmoord plegen als ik vragen mag?

Reageren
    Bonbon

Bedankt voor uw reactie Roderick.
    Misschien is het inderdaad geen alledaags verzoek om op een forum te plaatsen, maar een deskundige zal mij hier geen antwoord op geven.
    Reeds ‘loop’ ik bij deskundigen voor een behandeling van het psychisch leed/ ziekte. Dit helpt/ verlicht mijn toestand allerminst. Ik overweeg een zeer geslaagde poging, vanwege mijn lijden. Het lijden houdt nooit op en heeft mij al verregaand verteerd.

Reageren
    Anoniem

Wat is uw lijden, al is dit een erg persoonlijke vraag? Kunt u omschrijven wat u specifiek uit de weg wilt gaan?

Reageren
Reageer op: Medicijnen in huis halen?
Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Community

Gerelateerde topics

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

Haartransplantatie bij stress en haaruitval
5 min leestijd

Stress en haaruitval: hoe zit dat precies?

3 min leestijd

Symptomen van zwangerschap: dit zijn de eerste signalen

4 min leestijd

Baarmoederontsteking: hoe krijg je het en welke symptomen zijn er?

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.