- Nynke25 mei 2010 om 18:50
Hallo Allemaal,
Ik heet Nynke en ik slik ruim tien jaar AD vanwege paniekaanvalen. eerst jaren anafranil en sinds vijf jaar overgestapt op Paroxetine 20 mg. Ik heb totaal geen klachten over dit middel. Emotieloos ben ik niet, kan heel goed lachen en huilen. Mijn gewicht is gewoon al die jaren hetzelfde gebleven. Door mijn paniekaanvallen was ik niet meer in staat om te functioneren, AD heeft mij een zetje gegeven om weer door te gaan. Ik ben het er zeker wel mee eens dat AD symtoombestrijding is en dat het werkelijke probleem hierdoor niet weggaan. Nu op mijn 34ste jaar weet ik oa door therapie waardoor ik paniekaanvallen kreeg. Door deze inzichten ben ik een stuk rustiger en stabieler geworden. Daardoor ben ik begonnen met afbouwen, ook ivm een kinderwens. De kans op wederom paniekaanvallen is natuurlijk aanwezig en dat realiseer ik mij ook. Mocht dat gebeuren dan zou dit mij er niet van weerhouden om weer met Anafranil of Paroxetine te beginnen. Ik heb liever een rustig leven met medicijnen dan een leven vol paniek. Ik bouw af met vloeibare seroxat. Per twee weken bouw ik met 2ml vloeibaar af, dat staat voor 4 mg. Ik ben nu dus ruim twee weken bezig en het gaat vooralsnog prima. De elektrische schokjes ervaar ik dit keer gelukkig niet, ik ken ze en dat is verschrikkelijk. Ik wens iedereen heel veel sterkte en wijsheid toe met de keus van wel of niet AD slikken.
Groetjes Nynke1 reactieReagerenAnoniem25 mei 2010 om 22:19Lees verder:
Stoppen met paroxetine, bijverschijnselen
Reageren
http://www.dokter.nl/forum/Medicijnen/195632-stoppen-met-paroxetine-bijverschijnselen.html