- Pammetje23 april 2025 om 16:00
Kan iemand mij vertellen of de lorazepam van hemofarm werkt? ik ben de prolepha gewend, maar die was niet leverbaar,
7 reactiesReagerenSuus23 april 2025 om 17:27Zou je daar niet het makkelijkst achterkomen door hem zelf te nemen?
ReagerenAlias23 april 2025 om 17:42En waarom
Reageren
Zou een vervanger niet werken? Er zit de zelfde werkzame stof in.John (moderator)
23 april 2025 om 19:00@alias
Reageren
De werkzame stof is dan wel hetzelfde, maar de hulp- en vulstoffen kunnen anders zijn. Bij sommige mensen heeft dat invloed op de werkingSuus23 april 2025 om 19:10En daarom kun je ook beter zelf proberen of het bij jou werkt.
ReagerenSunny30 september 2025 om 15:03Is het een betrouwbaar bedrijf? Of placebos? Iemand ervaring?
ReagerenZuster Pam14 oktober 2025 om 21:42Het doet wel wat, maar lijkt heel anders te werken en veel minder qua sterkte.
ReagerenRuud19 januari 2026 om 03:58Ik help je graag met je antwoord, ik weet precies hoe je je voelt. Jazeker, Hemofarm werkt zeker goed, ik heb het behoorlijk lang gebruikt. En voor iedereen die roept dat de zelfde werkzame stof erin zit, klopt zeker maar toch kan ie anders uitvallen. Mijn ultieme merk was Apotex dat nu overgenomen is door Aurobindo, werkt zeer prettig maar werkt bijzonder verslavend, afkicken is altijd heftig voor mij als ik ermee wil stoppen Het merk Temesta (frans bedrijf) werkt oke, afkickverschijnselen zijn normaal bij stoppen. Prolepha werkt zeer goed maar die smaak is niet te harden, onvoorstelbaar goor en het maakt heel veel maagzuur aan bij mij overigens weinig afkickverschijnselen ervaar ik als ik weken/maanden mee stop. P.S Hemofarm wordt niet meer door vele leveranciers geleverd online, je moet er nu echt geluk hebben. En waarom dan? Geen idee
Ik hoop dat ik je heb kunnen helpen.
Reageren