Zoeken Vraag het forum

cymbalta

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • Puck

Hai Linda, in de psychiatrie loop je soms letterlijk tegen muren op en zit er weinig schot in. Het verontrust mij wel, dat je bij de alternatieve genezer niet prettig weggaat en dat je later wel het gevoel hebt dat het goed voor je was. Is dit iemand die bekendheid heeft, die ingeschreven staat ergens??? Pas op hoor, want er zijn ook mensen die maar wat doen.

Ik had overigens mijn mailadres hier achtergelaten voor jou, maar blijkbaar is ie er afgehaald en mag dat niet, want ik dacht dat het misschien makkelijker zou “praten” als we het per mail doen.

Je doet er goed aan om in cognitieve therapie te gaan. Hoe jong/oud ben je? hoef je geen antwoord op te geven hoor, maar dan kan ik me er iets bij voorstellen. Meis ik hoop dat je de goede weg in bent geslagen en met cognitieve therapie erbij hoop ik dat je veel zult bereiken. En ja….je moet bij die instanties knokken voor jezelf anders vergeten ze je.

Liefs en sterkte
    PUCK

linda

hoi puck.

jammer als het eraf gehaald is,
    want is wel een stuk makkelijker ja.
    ik ben 23 jaar en heb een dochter van 5.
    ik hoef nog maar 5 dagen dan ben ik van mn medicijnen af.
    ik moest in het nieuwe jaar weer komen bij de huisarts ivm afbouw medicijnen.
    dus ben er vanmorgen geweest.
    ze gaat er niet van uit als het erger wordt met m’n angsten omdat ik het heel langzaam heb afgebouwd.
    dus ik zou met de angsten die ik nu alle dagen heb maar mee moeten leren leven.
    soms ben ik radeloos omdat ik elke keer bang ben als ik op den duur ziek wordt of als ik al ziek ben. en vele mensen begrijpen het niet.
    zeggen dan stel je toch niet zo aan!!
    of als ik niet oud wordt en m’n dochter niet op zie groeien.
    t valt allemaal niet mee.
    en in de buurt ken ik geen mensen die het begrijpen of in het zelfde schuitje zitten om het zo maar te zeggen.

liefs linda

Reageren
    linda

oh sorry heb op 1 ding nog niet gereageerd.
    nee die man staat niet ergens in geschreven.
    hij helpte een vriendin van me en die had er baard bij en zo doende heeft ze mij een keer meegenomen en heeft hij mij ook een behandeling gegeven.
    (chakra’s open maken)
    hij heeft het geleerd van een man die altijd op beurzen staat met dat spirituele gedoe om zo maar te zeggen. soms gebruiken ze een chris zo’n soort zwaard met energie ofzoiets.
    en die man die op beurzen staat kan ook handlezen enzo k vroeg als hij dat ook bij mij wou doen zegt hij hoe oud ik zal worden:s nou moet je vooral tegen mij zeggen hij zei als ik me veel door andere mensen laat beinvloeden ( dat klopt ok wel) en als ik dat mn hele leven zou blijven doen zou ik maar 52 worden nou mooi om te horen.
    ik weet niet als ik daar in moet geloven maar ja als je al bang bent voor de dood en ziektes ja dan trek je het je wel aan.
    maar bij die man waar ik af en toe heen ga, heb ik soms de volgende dag wel baard bij alleen s avonds voel ik me dan niet goed maar de volgende dag meestal wel…
    maar hier heb je geen ervaring mee?

xxx

Reageren
    Robbert

Vaag verhaal Linda, maar dit is niet medisch maar parapsychologie of zoals sommigen zeggen: bijgeloof.

Waarom laat je je in met dergelijke mensen die van alles beweren maar niets kunnen bewijzen?

Ga naar een normale psycholoog als je last hebt van angsten, en daar ben je voor verzekerd ook.

Reageren
    linda

sorry hoor maar als je hier al een paar jaar mee loopt dan neem je van alles aan en als je er baard bij hebt is t toch goed?!

Reageren
    Puck

Lieve Linda ik begrijp de reactie van Robbert heel goed en als jij er baat bij hebt okay, maar…je bent erg beinvloedbaar dus PAS OP!

Ik heb ook de nodige ervaring met mensen die spiritueel zijn, maar er zijn er helaas zoveel, die niet goed zijn en/of niet het beste met je voor hebben. Ik kan alleen maar zeggen, volg je gevoel en mensen die zeggen, dat je 52 jaar oud/jong gaat worden, die sporen niet, niemand weet hoe oud je wordt !!!!! En dat bedoel ik met PAS OP !!!! Wie weet hoor ik je gauw !
    Liefs en sterkte en….ik denk dat je een sterke vrouw bent, dus….zet ‘m op meid !!!
    Puck
    PS ik ben 52 hahaha toevallig he?

Reageren
    linda

ja ik weet als je met zulke dingen moet oppassen maar als je je alle dagen zo angstig voelt en altijd bang bent dan wil je wel van alles aangrijpen!!
    en die spray die rescue helpt ook niks.
    gister had ik zo’n klote dag ik dacht in de winkel ik ga hier van mn stokje ik voelde me zo naar!!
    ik wou eerst de winkel uitlopen maar dacht dat kan ik ook niet maken
    ik was blij als ik daarna weer in de auto zat.
    gister een paar x spray op de tong gespoten maar het helpt niks 🙁
    soms gewoon radeloos.

haha ja toevallig als jij 52 bent hihi
    moet ik nog zien te worden
    en dinsdag ben ik van de medicijnen af.
    dus ben benieuwd hoe dat gaat.
    het houdt je wel bezig bang als het helemaal mis gaat maar ja door zetten!!!

liefs

Reageren
    Puck

Nou Linda het is duidelijk, dat je e-mailadres gelijk wordt verwijderd, want gisteren had ik ‘m er weer opgezet voor je. Hoe kunnen we nou wel met elkaar in contact komen? 06 nummers uitwisselen? en dan via 06 de e- mail??
    Weet het even niet.

Meid je doet het goed hoor, deze laatste dagen voegen er niet zoveel meer aan toe, je bent er al denk ik. En ja…..je zult je angsten meer gaan voelen en ervaren, maar probeer toch eens met iemand te praten, zoals je al schreef de cognitieve therapie? Ga er achteraan en zeg dat je NU wil en niet over een jaar, zeg dat dit je leven zo beheerst en dat je dat niet wil.

Meis zet ‘m op !!

Liefs Puck

Reageren
    linda

ik probeer wel ff met mn email adres…..

baby twinkel @ hotmail com

alles aan elkaar doen natuurlijk misschien als het nu kan?

Reageren
    Puck

Hey Linda ik heb je gemaild maar heb nog niets van je vernomen. Heb je mijn mail wel ontvangen? En hoe gaat het nu met je? Helemaal afgebouwd ??
    Ik hoop voor je, dat je angsten afnemen en dat je een fijn gezond gezellig leven mag gaan leiden. Laat me even weten of je mijn mail hebt ontvangen anders probeer ik het nog een keer opnieuw okay?

Liefs PUCK

Reageren
    linda

hey puck

en hoe als het gaat? ik ben sinds dinsdag helemaal van de medicijnen af
    maar als ik het geweten had was ik er nooit mee gestopt!!
    ik voel me een paar dagen gewoon vreselijk….
    ik heb constant een schrikkerig gevoel in mn lichaam als ik een kant op kijk of gewoon naar de televisie kijk dan schrikt het door mn lichaam heen en in het gezicht gewoon onbeschrijvelijk en verschrikkelijk veel last van angst
    zo erg had ik het al weken niet gehad volgens mij,
    de huisarts dacht als ik me zelfde zou voelen als onder het afbouwen nou niet dus!! t is gewoon echt een stuk slimmer me constant angstig voelen en schrikkerg gevoel en me raar in het lichaam voelen voel me vaak raar en dat ik dan denk nu ga ik echt tegen de grond en doe me ogen nooit meer open!
    misschien als het met de ontwenningsverschijnselen te maken heeft ik weet het niet.
    ik begin me nou helemaal af te vragen als het allemaal wel psychish is.
    ik vind erg jammer als de mail niet is aan gekomen.

weet je misschien ook hoe lang het duurt voordat al die troep om zo maar te noemen uit het lichaam is?

en hoe is het verder met jou?

liefs linda

Reageren
    Puck

Ach lieve Linda wat rottig nou toch voor je !!! Ik heb die schrikkerige ervaringen nooit gehad, maar ik heb ze wel gelezen dat anderen ze wel hadden en………….het gaat weg !!!!! Probeer je daar aan vast te houden meis. Tja ik had je een mailtje gestuurd. Ik had mijn naam, beroep, enzovoort gewoon mezelf aan jou voorgesteld zeg maar.
    Dikke knuffel en…volhouden hoor, je kant het !!!!! Liefs en een fijne zondag !
    PUCK

Reageren
    Puck

heb je mailtje ontvangen Linda en ook beantwoord, hoop dat het nu gelukt is. De mijne is er WEER vanaf gehaald stoute dokter he? We mogen toch wel samen verder kletsen?
    Doei tot mails?
    Puck

Reageren
    Anoniem

Ik heb hele nare ervaringen met Rhodiola . De eerste keer dat ik het nam werd ik heel naar in mijn hoofd. Ik heb toen een tijdje niets genomen en maandag dacht ik laat ik het nog eens proberen want iedereen schrijft er positief over. Nou dat heb ik geweten. Ik was totaal in paniek. Naar en angstig.
    Dus pas op met kruiden!

Reageren
Reageer op: cymbalta
Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Community

Gerelateerde topics

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

4 min leestijd

Alles over oogdruk: normaal, te hoog en te laag

4 min leestijd

Hoe vaak moet je je ogen laten meten?

5 min leestijd

Wat is een ooginfarct? Alles over symptomen, oorzaken en herstel

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.