Dit is nieuw.
Altijd zonder problemen gebruikt. Niet vaak, maar bijv 1ste dag menstruatie. Af en toe als ik hoofdpijn heb. Meer niet. Afgelopen vrijdag kreeg ik echter koorts en kriebelhoest. Dus direct 2 Paracetamol. Ik werd zwetend wakker. Ik had de link nog niet met Paracetamol gelegd, ik dacht dat ik zweette van de koorts. Maar volgende dag gebeurde hetzelfde. Koorts ging weg dus geen Paracetamol meer nodig. Maar zojuist tegen hoofdpijn genomen, 1 paracetamol 500 MG. Ik lig nu niet in bed, en zweet weer.
Zijn mijn nieren en lever kapot? Want ik begrijp dit niet.
Het zal toch met de koorts en verkoudheid te maken hebben en niet met de paracetamol
Dit heeft zeker wel met de paracetamol te maken.
Mijn man heeft precies het zelfde.
De paracetamol geeft zeker wel erge zweet aanvallen Na een half uurtje zijn mijn kleren drijfnat
Had koude rillingen van de koorts.
Dus dacht, ik neem 2 paracetamol in.
Na een kwartier voelde ik de warmte weer terug komen.
Maar begon ook erg te zweten.
Vannacht geen koorts meer, maar nog wel een beetje hoofdpijn.
Toch maar weer 2 paracetamol, want dan slaap ik beter.
Vanmorgen werd ik badend in het zweet wakker.
Alles was drijfnat.
Tshirt, maar ook mn beddengoed.
Ja, ik heb het ook met paracetamol. Vooral als ik hoge koorts heb en het voor de nacht inneem. De koorts zakt, maar ik raak dan tijdens de nacht nat van het zweet.
Maar ook zonder koorts heeft wel een beetje dat effect als ik het voor de nacht inneem.
Ik zweet extreem na het gebruik van paracetamol. Ik slikte Tramadol/paracetamol en kreeg na verloop van tijd extreme transpiratie aanvallen. Ik gaf de Tramadol de schuld, en ging over op alleen paracetamol. Ik drééf mijn bed uit. Vannacht dus een andere pijnstiller, nergens last van. Door “google” te vragen of je gaat zweten van paracetamol kom ik hier uit. Ik heb geen koorts en verkoudheid.
Het kan inderdaad door de paracetamol komen, Het is een bijwerkingen die soms voor komt
Ik werd ook last door nachtzweten maar had geen koorts.
Ik gebruikte 2 paracetemol voor het slapen. Ik heb ook de griep volgensmij. Ik was erg geschrokken
Ik moet altijd overal aangeven dat ik niet tegen paracetamol kan. Ik word er altijd een beetje suf van, maar vooral drijf en drijf nat van het zweet. Of ik nu loop, zit of stilsta of wat dan ook. Ik ben net een fonteintje. Ik heb me in het ziekenhuis laten vertellen dat het door het stofje acetaminophen komt wat in paracetamol zit. Mijn verpleegkundige gaf aan dat het best vaak voor komt, maar dat mensen het niet melden en uit zichzelf mijden.