- Beau23 november 2018 om 21:43
De afgelopen dagen deal ik met een ontzettende hoofdpijn. Eindelijk besloot ik om 2 paracetamollen te nemen (etos 500mg met coffeinne). Dit was in de ochtend om +/- half 9, rond half 11 merkte ik er nog niets van en nam ik 2 nieuwe. Ik had in de ochtend wel ontbeten, een kommetje yoghurt met musli. Maar na enige tijd merkte ik dat mijn speeksel alleen nog maar schuimig was, ik voelde mezelf een beetje van de wereld af. Mijn collega’s zagen niets aan mij overigens. Maar ik kreeg later ook nog heftige buik krampen. Ik heb veder die dag 2 bescuits gegeten tot ’t avond eten, deze hoeveelheid eten is gewoon voor mij. Was dit een vorm van een overdosing of moet ik mij echt flink zorgen maken?
2 reactiesReagerenJohn (moderator)
25 november 2018 om 02:38Dat was geen overdosering maar erg handig was het ook niet. Gebruik beter gewone paracetamol
ReagerenCatootje25 november 2018 om 10:48Het lijkt erop dat je voedingspatroon niet zo geweldig is, als alleen een paar beschuiten eten normaal voor je is. Beste is om te zorgen voor complexe koolhydraten, eiwitten, vetten en vezels bij elk eetmoment. Hoofdpijnklachten kunnen ook samenhangen met je voedingspatroon en tekorten aan voedingsstoffen. Pijnstillers werken ontregelend op je hormonen en zijn een belasting voor je lever.
Reageren