Zoeken Vraag het forum

Epilepsie in vraag

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • Nan

Zou willen afbouwen met kepra omdat nooit is bewezen dat ik epilepsie heb

1 reactie
    Reageren
    Jalis

Hoi,
    Voor mij was dit net zo. Ik ben op advies van de neuroloog aan de Keppra gegaan, terwijl nog niet zeker was dat ik epilepsie had. Ik had namelijk nog maar 1 grote aanval gehad. Ik ervaarde veel klachten en bijwerkingen (ook depressieve gevoelens) en heb uiteindelijk zelf besloten om te stoppen. Uiteraard langzaam afgebouwd maar na 3 dagen Keppra-vrij kreeg ik weer een grote aanval. Sterker nog, twee achter elkaar. Het gaat om tonisch clonische aanvallen in mijn slaap. Sindsdien begonnen met Lamotrigine, wat beter lijkt te gaan. Geen grote aanvallen meer, wel korte momenten van opstijgend gevoel en afwezigheid, soms hoor/ruik ik eerst iets geks. Bij elke dosis verhoging veel last van bijwerkingen die na een paar dagen minder worden

Reageren
Reageer op: Epilepsie in vraag
Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Community

Gerelateerde topics

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

4 min leestijd

Alles over oogdruk: normaal, te hoog en te laag

4 min leestijd

Hoe vaak moet je je ogen laten meten?

5 min leestijd

Wat is een ooginfarct? Alles over symptomen, oorzaken en herstel

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.