Zoeken Vraag het forum

Bijwerkingen

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • Stijn

Beste,

Ik ben al 5 weken op 1MG Xanax retard. Ik kom van 1.5mg na 6 maand. Ik merk dat ik enorm duizelig ben. Ik gebruik ook om mijn hart rustiger te maken elke dag een Oxycard (meidoorn capsule) uit eigen initatief. Ik ben de laatste tijd enorm duizelig. Ik ben enkele maanden geleden ook op verschillende onderzoeken gegaan: Neuroloog, cardioloog, pneumoloog, oogarts, bloedonderzoek,..

Hopelijk weten jullie misschien of dit normaal is, kan het aan de meidoorn capsules liggen?

gr,
    Stijn

2 reacties
    Reageren
    John (moderator)

Het kan aan de meidoorn capsules liggen

Reageren
    Catootje

Medicijnen halen een kunstmatig trucje uit met je lichaam, wat z’n weerslag heeft op je hele lichaam. Soms kan dat pas bij minderen/stoppen tot uiting komen.
    Als je wat aan je gezondheid wil doen, zou ik daar wel advies bij vragen. Een goede gezondheid begint met je voedingspatroon. Zo speelt bij veel gezondheidsproblemen insulineresistentie een rol.

Reageren
Reageer op: Bijwerkingen
Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Community

Gerelateerde topics

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

Haartransplantatie bij stress en haaruitval
5 min leestijd

Stress en haaruitval: hoe zit dat precies?

3 min leestijd

Symptomen van zwangerschap: dit zijn de eerste signalen

4 min leestijd

Baarmoederontsteking: hoe krijg je het en welke symptomen zijn er?

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.