Afbouwen paroxetine en bijwerkingen

Goedendag,

Ik gebruik nu 5 maanden paroxetine 30mg.
    Nu ben ik gaan lezen over het afbouwen op dit forum en ben ik best wel geschrokken over de afkick verschijnselen, dinsdag heb ik een gesprek met mijn psychiater over het afbouwen.

Waar ik mij het meeste zorgen om maak
    Is mijn verminderde libido, deze is vrijwel helemaal verdwenen, nu ga ik er van uit zodra ik gestopt ben dat deze weer terug komt
    Maar ik lees ook verhalen dat het blijvend is.
    Iemand hier ervaring mee?

Reageer

Doorgaans is dat niet blijvend

Reageer

Bedankt voor je antwoord John.

Hoop dat ik snel kan afbouwen zodat mijn libido weer terug komt.

Reageer

Vandaag gesprek gehad over het afbouwen.
    Ik stap eerst over van pil naar vloeibaar.
    Dit moet ik 2 weken doen en dan word er een afbouw schema gemaakt. Dat zal waarschijnlijk lijk 2 mg minderen per paar weken. Dit lijkt mij wel prima, ben benieuwd hoe het afbouwen gaat, ben echt helemaal
    Klaar met al die nare bijwerkingen.

Reageer

Langzaam en rustig aan afbouwen is in ieder geval belangrijk

Reageer

Ja rustig afbouwen ga ik zeker doen.
    De psychiater vertelde ook dat mijn libido weer terug komt na het stoppen maar lees toch ook veel artikelen over dat het bij sommige mensen niet meer terug komt na het stoppen en maak mij hier toch wel wat druk om.
    Er zit niks anders op dan afwachten totdat ik volledig ben afgebouwd

Reageer

Hallo iedereen.

Ik ben een beetje aan het uitzoeken welke suplimenten ik het beste kan nemen in mijn afbouw periode, ie er iemand die mij hier iets over kan vertellen?

En zou het handig zijn om bloed te prikken om bepaalde vitaminen tekort uit te sluiten?

Reageer
Reageer op: Afbouwen paroxetine en bijwerkingen
Selecteer afbeelding
Maximale afbeelding grote is 512kb, toegestande bestandtypes: *.jpg, *.jpeg, .jpe,.gif
Blijf op de hoogte met onze wekelijkse nieuwsbrief