- Tedje26 september 2021 om 13:46
Ontwenning verschijnselen gehad
Door omzetten psychiater alprazolam naar diazepam lastste
Kon ik niet tegen acuut gestopt
14dagen volgehouden masr uitgeput psychiater zat in Griekenland. Moest vrijdag terug
Op alprazolam 0.25 mg 4 per dag
Lijkt nog op ontwenning ik had 5x daags die roze alprazolam heb hem net geapt zei doe er maar 1 bij heb heen hulp gehad in die q4 dagen ben zo moe en hij heeft de afbouw eerst nod 20mg mao eraf week later de alprazom
Overgezet toen ook gezegt ik kan niet tegen diazepam toch moeten
Doen nu tot afgelopen donderdag
Een veldslag gehad ik heb de afbouw niet gered nu zo moe en ipv wat verslaving zorg adviseerde de normale dosis weer
Innemen ik nog maar 2.5mg perdag
Net of ik nog in een afbouw zit
Iets rustiger maar angstpaniek
Trauma voel toch niet goed net weer geapt naar psychiater doet
Verder niks.ik zei bel wel crisis zegt ja dor maar. Hij wil vsn mij af ik van hem . Mijn vraag ik moet omhoog met alprazolam anders red ik het niet en hij luisterd nooit naar
Andere zorgverkeners hij is al42
Jaar psychiater allemaal beneden zijn stand hij heeft de wijsheid
In vrijgevestigd geen net werk geen achterwacht. Help mij aub3 reactiesReagerenTedje26 september 2021 om 13:51Alias26 september 2021 om 19:151. Bel de huisartsenpost dat de ontwenning te zwaar is en psychiater geen achterwacht heeft. Vraag recept ter overbrugging vandaag.
2. Bel morgen huisarts, vraag spoedconsult, en bespreek wat andere opties zijn voor afbouw en andere hulp daarbij.
Sterkte!
ReagerenCatootje4 oktober 2021 om 20:44Afbouwen of welk middel in overleg met arts.
Zou daarnaast kijken naar manieren om je lichaam te ondersteunen, zoals met de juiste voeding en voedingssupplementen. Wel advies vragen. Medicijnen verzetten als het ware een schuifje in je lichaam, wat naderhand moeilijk weer in de oorspronkelijke stand komt. Ook zorgen medicijnen voor verlies van vitaminen en mineralen.
Reageren