- Ruth26 augustus 2008 om 19:20
Ik voelde me al heel de avond niet echt lekker en ineens kreeg ik een soort van koude tinteling door mijn hele lichaam en werd ik helemaal verstijf en kreeg een gigantische druk op mijn borst.. ook zat ik gigantisch te zweten en had ik gelijk een heel erge droge mond en had erg moeite met ademhalen. ik belde gelijk 112 en die zeiden dat het hyperventilatie is. maar nu kom het steeds terug… onstaat echt uit het niets.
en ik heb al 4 maanden lang last van paniekaanvallen maar dit voelt echt totaal anders en nog veel erger dan die paniekaanvallen (dacht dat het niet erger kon!)
wel slik ik sinds donderdag een halve tablet paroxetine 20mg. en ben ik vanochten overgegaan op een hele!ben wel erg bang… dit keer dacht ik echt dood te gaan. iemand een idee wat dit is?
2 reactiesReagerenano26 augustus 2008 om 22:11ga naar je huisarts, elke keer weer.
Reageren
maar bedenk wel: angst roept steds weer een andere op! reëel of niet reëel!!corina28 augustus 2008 om 14:50van de medicijnen die je slikt wordt het eerst een tijdje erger
Reageren
liefs corina