Lambipol

  • #1

    De laatste 2 jaar verdraag ik bijna niets meer van medicatie. Heb steeds veel bijwerkingen waardoor ik ermee moet stoppen. Efexor, cymbalta, seroxat heb ik vroeger allemaal genomen zonder problemen.

    De psychiater zegt altijd dat je tolerantie normaal gezien hetzelfde blijft.

    Maandag was ik er toch weer aan het denken en ineens dacht ik eraan "dat is begonnen vanaf inname Lambipol!" Ik heb nochtans geen bipolaire stoornis.

    Ik heb gebeld naar het antigifcentrum en daar heeft men me gezegd dat wetenschappelijke proeven zijn gedaan waaruit bleek dat Lambipol van vele medicatie de bloedspiegel van betrokken product verhoogd!!!!!

    Ik had ineens de verklaring waarom ik nu zo op medicatie reageer, want dit jaar ook al twee maal lichte vorm van serotoninesyndroom gehad bij normale dosis van medicijn.

    Ik wou van dit middel af, want na 2 jaar nog geen enkel resultaat ermee. Ik wou dit afbouwen en heb nu afgesproken met huisarts om 50 mg per week te minderen.

    Zijn er onder jullie nog mensen met nare bijwerkingen lambipol?

    Reactie
    #2

    Medicijnen reguleren je neurotransmitters op een kunstmatige manier, waardoor je lichaam het afleert om dit soort stofjes zelf aan te maken. Antidepressiva, benzo's en antipsychotica verminderen daarnaast de aanmaak van melatonine. Ook zorgen medicijnen voor verlies aan vitaminen en mineralen. Medicatiegebruik in overleg met arts. Serotoninesyndroom zou ik niet weten. In elk geval ontregelingen, die voor klachten kunnen zorgen.

    Reactie
Reageer op: Lambipol
Selecteer afbeelding
Maximale afbeelding grote is 512kb, toegestande bestandtypes: *.jpg, *.jpeg, .jpe,.gif

Blijf op de hoogte met onze wekelijkse nieuwsbrief