Cymbalta nu al sinds jan. 2018 van voeten onderkant

  • #1

    Hallo, ik heb 14 mnd cymbalta gebruikt voelde me er niet lekker op. 35 kg afgevallen wat wel goed voor me was maarging te snel. Nu heb ik erg zere voetzolen, lijkt net over iets onder zit. Voelen strak aan. Na 14 mnd hebben ze mijn spiegel geprikt en die was 203 en moet tussen de 10 en 50 zitten. Ik gebruikte eerst 60 mg, maar omdat ik me der niet lekker op voelde is het naar 90 mg verhoogt. Nu ben ik bang dat ik schade heb opgelopen heb door de te hoge spiegel. Het is afgebouwd nu in 3x 30mg.Ik was begonnen in sept.2017 met de cymbalta. Ik breek het medicijn niet goed af. Ik heb een CYP2C19 EN CYP2D6.
    Kunnen jullie zeggen dat ik deze klachten daardoor heb opgelopen. Ben diabet type 2. Moest insuline spuiten maar daar ben ik helemaal van af, nu nog alleen 1 tablet trajenta.
    Groet, Marjolein

    Reactie
    #2

    Medicijnen zorgen voor  verlies aan vitaminen en mineralen, wat klachten kan geven. Antidepressiva remmen daarnaast de aanmaak van melatonine. Zowel bij diabetes als bij een depressie ook denken aan het belang van een stabiele bloedsuikerspiegel.

    Reactie
Reageer op: Cymbalta nu al sinds jan. 2018 van voeten onderkant
Selecteer afbeelding
Maximale afbeelding grote is 512kb, toegestande bestandtypes: *.jpg, *.jpeg, .jpe,.gif

Blijf op de hoogte met onze wekelijkse nieuwsbrief