- Anoniem15 juli 2016 om 21:21
Hallo
Ik heb niet elke dag ontlasting maar als ik het heb is het iedere keer anders, nu vandaag sorrie niet zo smakelijk, had ik gewone lichtbruin ontlasting met beetje diaree en heel veel slijm heb al even kast van slijm in ontlasting maar nu ook een hele dikke sliert en dan echt lang en wel 5 cm dik ik schrok hier van, buikpijn heb ik niet echt, en verder ook geen klachten alleen dat ik soms wel zwak voel maar ik heb ook vitamine d tekort dus daardoor voel ik me zwak. Moet ik mij zorgen maken? Huisarts zei je darmen zullen wel beetje van slag zijn. Maar zoveel slijm en zo dik?
2 reactiesReagerenAnoniem15 juli 2016 om 21:26Je darmen kunnen inderdaad wat van streek zijn. Het slijmvlies in de darmen wordt wel eens een keer ververst. Op zich hoef je je daar niet meteen zorgen over te maken
ReagerenAnoniem15 juli 2016 om 21:30Ik heb dit ook nooit eerder gehad en heb hier nu wel een maand last van, en soms heb ik ook 2 dagen geen ontlasting of echt super weinig maar vooral dikke slijm nja ik kijk het dat nog wel even aan,
Reageren