- Anoniem5 mei 2016 om 07:09
Hoi allemaal. Sins een week is mijn buik erg opgeblazen en opgezet. Ook moet ik iedere ochtend nadat ik wakker word meteen ontlasten! Iedere ochtend. Het is geen diarree maar wel dun en soms veel. Ook heb ik minder trek/honger maar ik eet wel gewoon.
Ik heb geen buikpijn of andere klachten.
Iemand suggesties of een tip om dit op te lossen? Groetjes3 reactiesReagerenJohn (moderator)
5 mei 2016 om 09:26[quote]Ook moet ik iedere ochtend nadat ik wakker word meteen ontlasten! Iedere ochtend.[/quote] Daar is toch niks mis mee. Menigeen zou er blij mee zijn.
Kijk eens of er iets veranderd is in je voedingspatroon/voedingsmiddelen…Ben je misschien supplementen gaan gebruiken?
ReagerenAnoniem5 mei 2016 om 10:54bedankt voor het antwoord. normaal hoefde ik nooit zo vaak te ontlasten maar nu zodra ik wakker word voel ik aandrang en dan moet ik naar de wc. het is dan dun maar geen diarree. ook heb ik een opgeblazen/opgezette buik en ik heb minder honger. zijn er misschien huistuinen keuken middeltjes om de opgezwollen buik te verminderen.
Reageren
nee ik ben niet aan supplementen en ik eet normaal, volkore brood en groente en fruit .John (moderator)
5 mei 2016 om 11:00Het moeilijk om daar zonder verder onderzoek iets over te zeggen. Wellicht heb je voordat de klachten begonnen iets verkeerds gegeten. Misschien een bacterie op-gelopen… Als de klachten aanhouden ga dan even naar de huisarts.
Reageren