Zoeken Vraag het forum

Opgez buik/dunne ontlasting

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • Anoniem

Hoi allemaal. Sins een week is mijn buik erg opgeblazen en opgezet. Ook moet ik iedere ochtend nadat ik wakker word meteen ontlasten! Iedere ochtend. Het is geen diarree maar wel dun en soms veel. Ook heb ik minder trek/honger maar ik eet wel gewoon.
    Ik heb geen buikpijn of andere klachten.
    Iemand suggesties of een tip om dit op te lossen? Groetjes

3 reacties
    Reageren
    John (moderator)

[quote]Ook moet ik iedere ochtend nadat ik wakker word meteen ontlasten! Iedere ochtend.[/quote] Daar is toch niks mis mee. Menigeen zou er blij mee zijn.

Kijk eens of er iets veranderd is in je voedingspatroon/voedingsmiddelen…Ben je misschien supplementen gaan gebruiken?

Reageren
    Anoniem

bedankt voor het antwoord. normaal hoefde ik nooit zo vaak te ontlasten maar nu zodra ik wakker word voel ik aandrang en dan moet ik naar de wc. het is dan dun maar geen diarree. ook heb ik een opgeblazen/opgezette buik en ik heb minder honger. zijn er misschien huistuinen keuken middeltjes om de opgezwollen buik te verminderen.
    nee ik ben niet aan supplementen en ik eet normaal, volkore brood en groente en fruit .

Reageren
    John (moderator)

Het moeilijk om daar zonder verder onderzoek iets over te zeggen. Wellicht heb je voordat de klachten begonnen iets verkeerds gegeten. Misschien een bacterie op-gelopen… Als de klachten aanhouden ga dan even naar de huisarts.

Reageren
Reageer op: Opgez buik/dunne ontlasting
Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Community

Gerelateerde topics

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

1 min leestijd

Wat vind jij van online een huisarts spreken?

4 min leestijd

Een soa zonder klachten: hoe herken je iets wat je niet voelt?

4 min leestijd

Soa zonder seks: kan je een soa oplopen zonder seksueel contact?

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.