Zoeken Vraag het forum

Pijn in lies

Peter (huisarts)

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • Mister Crank

    Ik ben een regelmatige gebruiker van ketamine het laatste half jaar maar sinds vorige week heb ik precies een opgezwollen gevoel aan men lies wat erg lastig is… Kan dat van de ketamine zijn en wat moet ik hier mee doen? Tijdens het plassen heb ik niets last.

    1 reactie
    Reageren
    John (moderator)

    Ketamine zorgt voor een verminderde spiercoördinatie: dat geeft een grotere kans op vallen en verwondingen en blessures. Het zou dus een gevolg van de ketamine kunnen zijn. Omdat ketamine ook verdooft, merk je dat vaak niet op.
    Persoonlijk zou ik me meer zorgen maken over hart en bloedvaten en de psychische gezondheid.

    Reageren
Reageer op: Pijn in lies
Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB



Voeg nog een bestand toe

Let op: je vraag en bijlagen zijn openbaar zichtbaar. Controleer daarom of afbeeldingen geen namen, gezichten, patiëntnummers of andere herkenbare persoonsgegevens bevatten. Toch iets persoonlijks gedeeld? Meld het bij de moderators.

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

 

Community

Gerelateerde topics

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

3 min leestijd

Pijn in de lies: dit zijn mogelijke oorzaken

Liesbreuk komt vaker voor bij mannen
5 min leestijd

Liesbreuk komt vaker voor bij mannen

4 min leestijd

Liesbreuk, een zwakke schakel

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB



Voeg nog een bestand toe

Let op: je vraag en bijlagen zijn openbaar zichtbaar. Controleer daarom of afbeeldingen geen namen, gezichten, patiëntnummers of andere herkenbare persoonsgegevens bevatten. Toch iets persoonlijks gedeeld? Meld het bij de moderators.

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.