- Anoniem6 mei 2015 om 08:38
Hallo,
Ik heb al een aantal weken last van kokhalzen en overgeven.
Het kokhalzen doet zich voornamelijk voor tijdens het eten (meestal s’avonds) en dan moet ik ook echt stoppen met eten omdat het anders fout gaat.
Overgeven is vrijwel altijd s’ochtends na het ontbijt.Ik eet elke dag zowel s’morgens als s’avonds hetzelfde qua hoeveelheden en eet altijd op een normale rustige manier, maar sinds een paar weken dus keert mijn maag zich tegen het eten, en moet ik overgeven of kokhalzen. Ik ben hiervoor bij de dokter geweest die heeft mij maagzuurremmers gegeven maar deze willen niet echt werken.
Heeft iemand hier misschien een idee wat er loos kan zijn, dan hoor ik het graag!
3 reactiesReagerenJohn (moderator)
6 mei 2015 om 09:02Ik zou in ieder geval terug gaan naar de huisarts. Het kan een probleem van je maag zijn. Maagzuurremmers zijn niet altijd de juiste oplossing.
ReagerenLucinda22 augustus 2022 om 09:40Hallo ik zit met een groot probleem en weet niet 123 wat te doen.
Reageren
Ik heb nu al een geruime tijd ( meer dan twee en een halve week, last van kokhalzen en daarbij met regelmaat overgeven.
Ik hoest er nogal aardig op los en tijdens het hoesten voel ik dat er een blokkade zit ergens in de longen.
Ik ben absoluut geen huisarts loper en heb daar dan ook geen fijn gevoel bij maar zou toch graag advies ontvangen wat misschien mij kan helpen bij mijn probleem.
Met vriendelijke groet.John (moderator)
22 augustus 2022 om 17:11Ik zou er toch maar eens mee naar de huisarts gaan. Moeilijk om daar zo zonder enig onderzoek iets over te zeggen
Reageren