Zoeken Vraag het forum

Harde buik

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • Anoniem

Hallo,
    Ik heb al zo een 2 weken last van een harde onderbuik en als ik rechtsta steekt die nogal vooruit … Wanneer ik op mijn rug lig is mijn buik weer plat maar kan ik aan de rechterkant voelen dat die harder is dan de linker. Ik ben al bij de dokter geweest en volgens hem was het mij appendix maar op de spoed zeiden ze na bloedafname en CT scan dat het obstipatie was. Zou het kunnen dat ik zwanger ben? Dan zou 1 van die 2 dokters dat toch gezegd of gemerkt hebben?

8 reacties
    Reageren
    John (moderator)

Wanneer was de eerste dag van de laatste menstruatie en hoe lang duurt je cyclus?

Reageren
    Anoniem

Ik ben heel onregelmatig ik weet dit niet… Het verschilt altijd

Reageren
    Anoniem

Als ik zit of lig kan ik mijn buik volledig induwen en voel ik wel iets hard maar volgens de dokters zijn dat mijn darmen

Reageren
    John (moderator)

Vanaf je laatste menstruatie tot nu kun je in ieder geval geen harde buiken hebben van een zwangerschap. Harde buiken treden dan pas in de laatste maanden op. En dat zou je toch gemerkt hebben denk ik zo.
    Het zullen zoals de dokter heeft gezegd je darmen zijn.

Reageren
    Anoniem

Dankjewel! Ik heb ook niet echte zwangerschapsymptomen juist eens 2 dagen grieperig geweest

Reageren
    John (moderator)

Dan zijn het vast en zeker je darmen.

Reageren
    Anoniem

Kan dat invloed hebben op mijn menstruatie want ik denk dat ik ze zou moeten hebben want vanmorgen was ze een klein beetje bloed maar nu niks meer

Reageren
    John (moderator)

Dat zou kunnen.

Reageren
Reageer op: Harde buik
Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Community

Gerelateerde topics

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

1 min leestijd

Wat vind jij van online een huisarts spreken?

4 min leestijd

Een soa zonder klachten: hoe herken je iets wat je niet voelt?

4 min leestijd

Soa zonder seks: kan je een soa oplopen zonder seksueel contact?

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.