- Anoniem30 december 2014 om 22:10
Hallo,
Ik heb al zo een 2 weken last van een harde onderbuik en als ik rechtsta steekt die nogal vooruit … Wanneer ik op mijn rug lig is mijn buik weer plat maar kan ik aan de rechterkant voelen dat die harder is dan de linker. Ik ben al bij de dokter geweest en volgens hem was het mij appendix maar op de spoed zeiden ze na bloedafname en CT scan dat het obstipatie was. Zou het kunnen dat ik zwanger ben? Dan zou 1 van die 2 dokters dat toch gezegd of gemerkt hebben?8 reactiesReagerenJohn (moderator)
30 december 2014 om 22:45Wanneer was de eerste dag van de laatste menstruatie en hoe lang duurt je cyclus?
ReagerenAnoniem31 december 2014 om 09:25Ik ben heel onregelmatig ik weet dit niet… Het verschilt altijd
ReagerenAnoniem31 december 2014 om 09:32Als ik zit of lig kan ik mijn buik volledig induwen en voel ik wel iets hard maar volgens de dokters zijn dat mijn darmen
ReagerenJohn (moderator)
31 december 2014 om 10:26Vanaf je laatste menstruatie tot nu kun je in ieder geval geen harde buiken hebben van een zwangerschap. Harde buiken treden dan pas in de laatste maanden op. En dat zou je toch gemerkt hebben denk ik zo.
Reageren
Het zullen zoals de dokter heeft gezegd je darmen zijn.Anoniem31 december 2014 om 10:38Dankjewel! Ik heb ook niet echte zwangerschapsymptomen juist eens 2 dagen grieperig geweest
ReagerenJohn (moderator)
31 december 2014 om 10:42Dan zijn het vast en zeker je darmen.
ReagerenAnoniem31 december 2014 om 10:53Kan dat invloed hebben op mijn menstruatie want ik denk dat ik ze zou moeten hebben want vanmorgen was ze een klein beetje bloed maar nu niks meer
ReagerenJohn (moderator)
1 januari 2015 om 00:22Dat zou kunnen.
Reageren