- Anoniem22 oktober 2014 om 19:58
Hallo ben een 5tal weken geopereerd ven diverticulitis is langs navel gedaan nu gisteren was er nog een draadje te zien normaal moest dat verteren verpleegster geweest en afgeknipt daarna ontsmet met isobethadine nu heel de navel rood. docter heeft me cremicort gegeven nu nog erger wat moet ik doen graag raad aub
4 reactiesReagerenJohn (moderator)
22 oktober 2014 om 22:57Stoppen met de cremicort en morgenvroeg meteen contact opnemen met de poli chirurgie.
ReagerenAnoniem24 oktober 2014 om 10:36Bedankt tandor heb u advies opgevolgd heb contat opgenomen met chirurg ben vandaag geweest echo gehad met als gevolg ontsteking zeer waarschijnlijk van dinsdag draadje te verwijderen verpleegster had handen niet ontsmet en droeg geen handschoenen nu een kuur antibiotica die moet aanslaan binnen48 u anders terug. Ij chirurg voor de wond open te maken en wiek in te steken en dat allemaal door verpleegster in iedergeval veel dank voor u goede raad
ReagerenJohn (moderator)
24 oktober 2014 om 14:04Graag gedaan.
Reageren
Heel veel beterschap !Roxy21 juni 2026 om 08:40Ik heb colitis ulcerosa en ik heb voor de derde keer diverticulitis. Heb heel veel pijn
Reageren
Ik kan ook niet naar de wc .ik gebruik electrolyten zakjes(6 per dag) en drink heel veel ook gebruik ik celecoxib en paracetamol voor de o.heb in maart nog een onderzoek gehad en mijn hele dikke darm zit vol met ontstekingen.operatie wil dokter nog niet doen want dan zou de hele dikke darm eruit moeten.
Wie kan mij advies geven ?