- Anoniem25 augustus 2014 om 19:22
Hallo,
Ik ben heel vaak na het avond eten misselijk. Het begint met vol zitten en daarna voelt het alsof het alleen maar meer vult en voelt zwaar aan. Ik word erbij super misselijk met opkomende boeren en braak neigingen. Ik kan niet recht op staan of lopen dan word het erger en moet ik echt overgeven, gister avond duurde het tot laat in de nacht tot ik een beetje kon slapen. Het word vermoeiend, ik ben met allerlei onderzoeken naar ziekenhuis geweest, darm onderzoek bloedonderzoek en slik fotos hier kwam niks uit. Liggen op bed is voor mij de enige uitweg, draai ik op de andere zij hoor je letterlijk geluid van de ene kant van de maag naar de andere kant klotsen en zo voelt het ook. Heeft iemand hier ervaring mee, of weet wat ik nu nog kan doen?
Bedankt
3 reactiesReagerenJohn (moderator)
25 augustus 2014 om 19:46Is er ook al eens een maagonderzoek gedaan? (gastroscopie) lijkt mij dat je maagklachten hebt.
ReagerenAnoniem25 augustus 2014 om 19:48Steeds als ik bij de dokter kom blijven ze de schuld leggen bij de darmen en niet bij de maag. Ookal zeg ik het tegen ze ze sluiten dat steeds op een of andere manier uit.
ReagerenJohn (moderator)
25 augustus 2014 om 20:26dat is dan toch opmerkelijk. Ik zou de maag voor de hand liggender vinden.
Reageren
Ga dus terug naar de huisarts en vraag om een maagonderzoek.