Zoeken Vraag het forum

misselijk/opgeblazen

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • Anoniem

Hallo,

Ik ben heel vaak na het avond eten misselijk. Het begint met vol zitten en daarna voelt het alsof het alleen maar meer vult en voelt zwaar aan. Ik word erbij super misselijk met opkomende boeren en braak neigingen. Ik kan niet recht op staan of lopen dan word het erger en moet ik echt overgeven, gister avond duurde het tot laat in de nacht tot ik een beetje kon slapen. Het word vermoeiend, ik ben met allerlei onderzoeken naar ziekenhuis geweest, darm onderzoek bloedonderzoek en slik fotos hier kwam niks uit. Liggen op bed is voor mij de enige uitweg, draai ik op de andere zij hoor je letterlijk geluid van de ene kant van de maag naar de andere kant klotsen en zo voelt het ook. Heeft iemand hier ervaring mee, of weet wat ik nu nog kan doen?

Bedankt

3 reacties
    Reageren
    John (moderator)

Is er ook al eens een maagonderzoek gedaan? (gastroscopie) lijkt mij dat je maagklachten hebt.

Reageren
    Anoniem

Steeds als ik bij de dokter kom blijven ze de schuld leggen bij de darmen en niet bij de maag. Ookal zeg ik het tegen ze ze sluiten dat steeds op een of andere manier uit.

Reageren
    John (moderator)

dat is dan toch opmerkelijk. Ik zou de maag voor de hand liggender vinden.
    Ga dus terug naar de huisarts en vraag om een maagonderzoek.

Reageren
Reageer op: misselijk/opgeblazen
Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Community

Gerelateerde topics

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

Haartransplantatie bij stress en haaruitval
5 min leestijd

Stress en haaruitval: hoe zit dat precies?

3 min leestijd

Symptomen van zwangerschap: dit zijn de eerste signalen

4 min leestijd

Baarmoederontsteking: hoe krijg je het en welke symptomen zijn er?

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.