- Anoniem25 augustus 2014 om 18:11
Hallo,
ik zit met een (voor mij) groot probleem !!
het zit nml zo:als ik ’s ochtends opsta dan ben ik best wel blij over mijn buik..
maar zodra ik dan iets eet, dan lijkt het wel alsof ik zwanger ben !!
(dat kan niet het geval zijn want:ik ben aan de pil en als je zwanger bent lijkt het me hoogst onwaarschijnlijk dat je buik eerst dun is en daarna dik(ker), want er zit echt heel veel verschil in!)
waar het dus op neerkomt is dat, als ik niet eet, mijn buik gewoon ‘mooi’ dun blijft, maar zodra ik iets eet dan ben ik echt heel erg ontevreden.
ik weet dat niet eten geen optie is, maar op deze manier wordt het wel heel erg verleidelijk.
ik weet niet of iemand mijn probleem herkent of zelfs enig idee heeft wat het kan zijn, ik ben nog jong dus ik durf er met niemand echt over te praten…
groetjes,
4 reactiesReagerenJohn (moderator)
25 augustus 2014 om 19:45Hoe oud ben je?
Reageren
Hoe groot ben je en wat weeg je?Anoniem26 augustus 2014 om 15:21ik ben 14,
Reageren
1.65 en ik weeg ongeveer 50 kiloJohn (moderator)
26 augustus 2014 om 16:36Dan is het op zich niet zo vreemd dat je buik wat dikker is na het eten.
Reageren
Als je voor de rest geen klachten hebt is er niets aan de hand.Anoniem25 maart 2015 om 12:39Ik heb hetzelfde probleem. mij is het ook pas op gaan vallen toen ik een jaar of 15 waS (ben nu 20). Ik ben altijd slank geweest en tevreden geweest over mijn buik. Deze was in de ochtend altijd heel mooi plat, maar als ik bijvoorbeeld 1 cracker at, groeide mijn buik enorm, net alsof ik een paar maanden zwanger was. Geen idee waar dit vandaan kwam/komt want heb er nog steeds last van. Ik probeer nu glutenvrij te eten omdat ik gelezen heb dat het door een glutenallergie zou kunnen komen.
Reageren