Zoeken Vraag het forum

slijm uit me anus

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • Anoniem

als ik iets in me anus stop en het is is iets groter en ik doe het even komt er slijm mee ik doe er wel een condoom om enso is dit ernstig hopelijk ben ik niet de enigste die dit lekker vind en het ook zo is.

12 reacties
    Reageren
    John (moderator)

Er hoort in principe geen slijm uit je anus te komen. Je overprikkeld je endeldarm dus. Mogelijk dat je zo dus de wand van de darm beschadigd op den duur.

Reageren
    Anoniem

is het erg ? want ben pas 14 en doe het ongeveer 4 x per week

Reageren
    John (moderator)

Dit is eigenlijk een beetje domme vraag.
    Natuurlijk is het erg als je je darmwand beschadigd. Er kunnen infecties en ontstekingen optreden.

Reageren
    Anoniem

oke maar leeftijd maakt niet eh ? en ik wil ook graag wel eens een penis in me kont kan dat wel met condoom en glijmiddel nu op dit moment?

Reageren
    Anoniem

hopelijk ben ik niet de enigste op deze leeftijd.

Reageren
    John (moderator)

Lezen ,begrijpend lezen is blijkbaar moeilijk.
    Er komt nu al slijm uit je anus. Als je je endeldarm beschadigd zit je zelf met de problemen. Leg dan maar eens in het ziekenhuis uit hoe dat is gekomen met 14 jaar.

Reageren
    Anoniem

dat is echt maar heel zelde

Reageren
    John (moderator)

Iedere keer als je iets in je anus stopt komt er slijm. Schreef je zelf.

Reageren
    Anoniem

Sorry niet iedere keer was een beetje in de war sorry maar het is maar zelden

Reageren
    John (moderator)

Er hoort geen slijm uit te komen in ieder geval.

Reageren
    Anoniem

Maar ik wil een penis in me anus kan dat na een tijdje als ik nu niks doe wel gewoon

Reageren
    Anoniem

Als je nu gewoon eens goed leest wat Tandor zegt. Je moet jouw lichaam niet overbelasten! Het slijm is een teken van jouw lichaam: stop. Of althans tijdelijk. En blijft dit probleem aanhouden, dan zou ik toch even contact met een arts opnemen. Maar in hoeverre zijn advies zal afwijken van het mijne en dat van Tandor, betwijfel ik.

Reageren
Reageer op: slijm uit me anus
Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Community

Gerelateerde topics

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

Haartransplantatie bij stress en haaruitval
5 min leestijd

Stress en haaruitval: hoe zit dat precies?

3 min leestijd

Symptomen van zwangerschap: dit zijn de eerste signalen

4 min leestijd

Baarmoederontsteking: hoe krijg je het en welke symptomen zijn er?

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.